شنبه، 8 ارديبهشت، 1403 | Saturday 27th of April 2024
۰۱:۱۰
دفاعی نظامی - کد خبر : 12239
چهارشنبه، ۱۷ شهريور، ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰

فرمانده ارتش مطرح کرد،از واکنش به یاوه گویی های اسراییل تا تبیین وظیفه راهبردی ارتش

امیر سرلشکر موسوی درواکنش به یاوه گویی های سران و فرماندهان رژیم صهیونیستی اظهار داشت: به نظر می‌رسد سردمداران رژیم صهیونیستی سرعت زوال عمر خود را احساس کرده‌اند و شاید بخواهند از ترس مرگ خودکشی کنند.

فرمانده ارتش مطرح کرد،از واکنش به یاوه گویی های اسراییل تا تبیین وظیفه راهبردی ارتش

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین ، امیر سرلشکر موسوی درواکنش به یاوه گویی های سران و فرماندهان رژیم صهیونیستی اظهار داشت: به نظر می‌رسد سردمداران رژیم صهیونیستی سرعت زوال عمر خود را احساس کرده‌اند و شاید بخواهند از ترس مرگ خودکشی کنند وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خودوظیفه راهبردی ارتش را اجرای بیانیه گام دوم و تشکیل جامعه منتظر و مستحق ظهور دانست.

براساس این گزارش ،امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در ادامه بازدید از آمادگی یگان‌های خرم آباد، از تیپ های ۱۸۴ ،۲۸۴وآمادگاه مهماتی شهید الماسیان  بازدید کرد.

 دریافت گزارش و بازدید میدانی اقدامات تیپ در چارچوب طرح‌های «لبیک یا خامنه‌ای» و  قسمت‌های مختلف آمادگاه مهماتی «شهید الماسیان» و اقدامات این یگان از دیگر برنامه‌های امیر سرلشکر موسوی بود.

فرمانده کل ارتش همچنین در جمع فرماندهان این یگان در پاسخ به یاوه گویی های رژیم صهیونیستی گفت: به نظر می‌رسد سردمداران رژیم صهیونیستی سرعت زوال عمر خود را احساس کرده‌اند و شاید بخواهند از ترس مرگ خودکشی کنند.

وی افزود : آنها آسیب‌پذیری‌های زیادی دارند که از گذشته شکست های سنگین و متعددی را تجربه کرده اند.

همچنین سرلشکر موسوی در روز پایانی حضور خود در خرم آباد، از تیپ ۲۸۴ شهید رستمی بازدید بهمل آورد و  پس از دریافت گزارش اقدامات تیپ وبازدید میدانی،  با برخی کارکنان دیدار چهره با چهره برگزار کرد.

فرمانده ارتش، از اینکه به دلیل همه گیری کرونا، رعایت دستورالعمل ها و پرهیز از تجمع، موفق به دیدار همه کارکنان نشده عذرخواهی و اظهار امیدواری کرد، پس از فروکش کردن کرونا مجدداً در خرم آباد حاضر و با همه کارکنان دیدار کند.

سرلشگر موسوی در جمع فرماندهان منطقه گفت: همه اقدامات شما بسیار مهم ، لازم و شایسته قدردانی است، اما همه این برنامه ها و فعالیت ها در واقع پیش نیاز کارهای بزرگتر است. وظیفه راهبردی ما اجرای بیانیه گام دوم و تشکیل جامعه منتظر و مستحق ظهور است.

فرمانده کل ارتش خاطر نشان  کرد: ظرفیت ها و ویژگی های ارتش، این فرصت را برای ما ایجاد کرده که با قدم های محکم در مسیر این هدف والا گام برداریم.

گفتنی است امیر سرلشکر موسوی در پایان این بازدید از طرح‌های محرومیت‌زدایی و نیز ساخت بیمارستان مقابله با کرونا در قم بازدید کرد.

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار دفاعی نظامی
پربیننده‌ترین اخبار دفاعی نظامی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز شنبه، 8 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!