جمعه، 7 ارديبهشت، 1403 | Friday 26th of April 2024
۰۸:۳۰
دفاعی نظامی - کد خبر : 10422
يكشنبه، ۳۰ خرداد، ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰

فراخوان مشمولان اعزامي پايه خدمتي تیر ماه سال 1400

سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی در اطلاعيه اي اعلام کرد:مشمولان دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ تیر ماه سال 1400می بایست در محل و مراکزی که در برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح اعلام شده،حضور یابند

فراخوان مشمولان اعزامي پايه خدمتي تیر ماه سال 1400

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین، گروه ناجا-سازمان وظیفه عمومی ناجا اعلام کرد: مشمولان دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ تیر ماه سال 1400می بایست در محل و مراکزی که در برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح اعلام شده،حضور یابند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی در اطلاعيه اي اعلام کرد: کليه مشمولاني که برگ آماده به خدمت به تاريخ تیر ماه سال 1400دريافت کرده اند، مي بايست با مراجعه به يکي از دفاتر خدمات الکترونيک انتظامي (پليس+10)، برگ معرفي نامه مشمولان به مراکز آموزش را دريافت و برابر اطلاعات مندرج درآن اقدام کنند.

در اين اطلاعيه آمده است؛ کليه مشمولان داراي مدرک تحصيلي دانشگاهي ،ديپلم و زيرديپلم مي بايست روز سه شنبه یکم تیر ماه سال 1400 درساعت، محل و مراکزي که در برگ معرفي نامه مشمولان اعلام شده ، حضور يابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

گفتني است؛ مشمولان مي بايست اصل مدارک مورد نياز اعم از برگ آماده به خدمت،برگ محل مراجعه،برگ واکسيناسيون،کارت ملي و شناسنامه،مدارک مربوط به شرايط خاص مانند:تاهل ،گواهي فوت والدين ،جانبازان، خانواده درجه يک شهدا و... را به همراه خود داشته باشند.

همچنین براي پيشگيري از بروز و شيوع بيماري کرونا،مشمولان اعزامي در روزاعزام توسط وظيفه عمومي استان ها و مراکز آموزش نيروهاي مسلح مورد معاينه غربالگری قرار مي گيرند.

لازم به ذکر است:عدم حضور به موقع در زمان و محل هاي تعيين شده،غيبت محسوب شده و برابر ماده 10 و 58 قانون خدمت وظيفه عمومي با آنان رفتار خواهد شد.

اين سازمان در این اطلاعيه متذکرشده است، متقاضيان در صورت نياز به اطلاعات بيشتر مي توانند از طريق پايگاه اطلاع رساني سازمان به نشاني www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن گويا به شماره 096480 و يا کانال سازمان به نشاني khabaresarbazi @ از آخرين اخبار مربوطه مطلع شوند.

 
ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار دفاعی نظامی
پربیننده‌ترین اخبار دفاعی نظامی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز جمعه، 7 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!