چهارشنبه، 30 خرداد، 1403 | Wednesday 19th of June 2024
۱۵:۱۸
دفاعی نظامی - کد خبر : 11905
دوشنبه، ۰۱ شهريور، ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۰

فارغ التحصیلی دانشجویان خارجی دافوس ارتش

مراسم دانش آموختگی دانشجویان میهمان دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش با حضور وابسته نظامی پاکستان، صبح امروز در سالن شهید فلاحی این دانشگاه برگزار شد

فارغ التحصیلی دانشجویان خارجی دافوس ارتش

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین ، صبح امروز(دوشنبه) مراسم دانش آموختگی دانشجویان  خارجی دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش با حضور وابسته نظامی پاکستان،در سالن شهید فلاحی این دانشگاه برگزار شد.
،براساس این گزارش  امیر سرتیپ حسین ولیوند زمانی، فرمانده دافوس ارتش در این مراسم، ضمن ابراز خوشحالی از حضور دانشجویان کشورهای دوست و هم پیمان در ایران و تحصیل در دانشگاه فرماندهی وستاد گفت: ما با کشور دوست و هم پیمان پاکستان دارای عُلقه های دینی و فرهنگی هستیم و این موضوع موجب شده است که مردم کشور پاکستان همواره مورد احترام ما باشند.

فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد با اشاره به تعامل خوب این دانشگاه با دانشجویان کشورهای دوست و هم پیمان از جمله کشور پاکستان ادامه داد: کشور دوست و هم پیمان پاکستان در زمان اوج شیوع ویروس کرونا در سال گذشته اقدام به اعزام دانشجو به دافوس کرد که این نشان از روابط دوستانه و محکم بین کشور ما و پاکستان دارد، بنابراین اهمیت دارد که در حوزه های مختلف نسبت به تعمیق این روابط توجه ویژه شود تا هیچ دشمنی جرأت نکند نظر سوئی به این منطقه داشته باشد.

در ادامه مراسم دانشجویان مهمان نیز ضمن تشکر از فرماندهی و اساتید دافوس ارتش و ابراز خرسندی از حضور در ایران و تحصیل در دانشگاه فرماندهی و ستاد، ایران را خانه دوم خود دانسته و تاکید داشتند که همه ما سفیران صلح و دوستی کشور جمهوری اسلامی ایران در کشورهای خود خواهیم بود.

دانشجویان مهمان خارجی حاضر در تیر ماه سال 1399 برای طی دوره فرماندهی و ستاد و دوره آموزش زبان فارسی در این دانشگاه پذیرش شدند و پس از گذراندن 3 ماه آموزش زبان فارسی با حضور در مراسم جشن آغاز دوره 31  فرماندهی و ستاد همراه با دانشجویان ایرانی مشغول به تحصیل علم و دانش شدند.

حضور در  کلاس های آموزشی، شرکت در رزمایش های مختلف و اعزام به ماموریت بررسی منطقه عملیات از دیگر فعالیت های آنان بوده است. همچنین یکی از مهمترین فعالیت‌های دانشجویان مهمان خارجی، گذراندن درس شناخت جمهوری اسلامی ایران به منظور آشنایی آنان با فرهنگ و تمدن اسلامی – ایرانی در قالب دو واحد درس نظری در حوزه های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و غیره در هر ترم تحصیلی بوده است. این درس بستری را فراهم کرد تا دانشجویان مهمان خارجی و خانواده‌های آنان با درک و شناخت صحیح از کشور ج.ا.ایران، سفیران شایستهای جهت معرفی به سایرین باشند.

در پایان مراسم نیز با حضور وابسته نظامی کشور  پاکستان ضمن اهدای لوح و هدیه، از دانشجویان خارجی تقدیر به عمل آمد.

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار دفاعی نظامی
پربیننده‌ترین اخبار دفاعی نظامی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز چهارشنبه، 30 خرداد، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!