جمعه، 7 ارديبهشت، 1403 | Friday 26th of April 2024
۰۴:۵۷
رفاه و تعاون - کد خبر : 10688
جمعه، ۱۱ تير، ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰

طرح های اشتغالزایی بامشارکت مردم و تضمین بازگشت سرمایه

مدیرعامل بنیاد برکت با اشاره به امکان کمک های مومنانه خیرین در طرح های اشتغالزایی و تولید از طریق پویش «برکت همدلی» گفت: امکان حضور و سرمایه‌گذاری مستقیم مردم برای همراهی با بنیاد برکت برای اشتغال زایی در مناطق محروم و روستایی کشور از طریق این پویش وجود دارد.

طرح های اشتغالزایی بامشارکت مردم و تضمین بازگشت سرمایه
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین به نقل از ایسنا، امیرحسین مدنی جزئیات پویش «برکتِ همدلی» را تبیین و اظهار کرد: این پویش با هدف جذب و جمع آوری کمک‌های مومنانه هموطنان  در حوزه طرح‌های عمرانی و اشتغال‌زایی راه اندازی شده است. 
 
مدیرعامل بنیاد برکت با اشاره به اينكه در سنوات اخیر، خیرین بسیاری برای کمک و مشارکت در طرح های مختلف این بنیاد اعلام آمادگی می کردند، اظهار كرد: براي ساماندهی مشارکت‌ها و تسریع در اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی که برای اقشار مختلف و در حوزه های گوناگونی اجرایی می شوند پویش برکت همدلی را در اواخر اردیبهشت ماه سال جاری راه‌اندازی کردیم.
 
وي درباره گروه‌های هدف نیز توضیح داد و گفت: ساخت مدرسه، مسکن محرومان، مراکز درمانی، ایجاد اشتغال برای آسیب‌دیدگان از کرونا، زنان سرپرست خانوار، کولبران، سوخت‌بران، خانواده زندانیان و معلولین از جمله اهداف پیش‌بینی شده برای کمک‌های مومنانه در این پویش است.
 
مدنی با بیان اینکه امکان حضور و سرمایه‌گذاری مستقیم مردم برای همراهی با بنیاد برکت برای اشتغال زایی در مناطق محروم و روستایی کشور از طریق این پویش وجود دارد اظهار کرد: کسانی که سرمایه و دارایی بلااستفاده‌ای دارند و مایل هستند از آن استفاده کنند، می‌توانند با مراجعه و نصب اپلیکیشن برکت، مبلغ مورد نظرشان را به صورت بلاعوض و یا قرض‌الحسنه (با تضمین بازگشت سرمایه) در اختیار بنیاد قرار دهند.
 
واعظی نژاد، رئیس واحد بهبود سیستم ها و فناوری اطلاعات این بنیاد نیز در توضیح بیشتر  از نحوه مشارکت در این پویش گفت: این پویش از ابتدای خردادماه آغاز به کار کرده و هنوز تبلیغات گسترده ای برای آن انجام نشده؛ با این حال کمک های مومنانه مردم در حال جمع آوری است. زیرساخت ها  و بسترهای لازم مهیا و امکان مشارکت از طریق اپلیکشن وبسایت بنیاد برکت فراهم است.
 
وی افزود: دو نوع فعالیت عمرانی و پروژه های زیربنایی مانند مدرسه، بیمارستان و مسجد و همچنین پروژه های اشتغال زایی خرد و خانگی وجود دارد. بالغ بر ۱۰۰۰ پروژه در دست اجراست که خیرین می توانند استان، شهرستان و موضوع مورد نظر را انتخاب و به پروژه ای که مدنظرشان است کمک کنند.
 
به گفته او، دو نوع مشارکت در این پویش قابل انجام است؛ نخست کمک بلاعوض و دوم کمک قرض الحسنه که می توانند در قالب آن مبلغی را از شش ماه تا سه سال برای یک طرح قرض بدهند و در زمان تعیین شده پس بگیرند.

 

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار رفاه و تعاون
پربیننده‌ترین اخبار رفاه و تعاون
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز جمعه، 7 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!