جمعه، 7 ارديبهشت، 1403 | Friday 26th of April 2024
۰۶:۴۸
اجتماعی - کد خبر : 2527
دوشنبه، ۱۲ اسفند، ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰

ضدعفونی میدان مرکزی میوه و تربار تهران به صورت روزانه

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران از اجرای عملیات ضد عفونی کردن میدان مرکزی میوه و تره بار پایتخت به صورت روزانه خبر داد.

ضدعفونی میدان مرکزی میوه و تربار تهران به صورت روزانه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین، سید سعید راد در این باره گفت: میدان مرکزی میوه و تربار مهم ترین مرکز توزیع فرآورده های کشاورزی استان تهران و استان های همجوار بسیاری از نقاط کشور است. 

مدیر میدان مرکزی میوه و تربار نیز با اشاره به اینکه عملیات ضد عفونی کردن این مجموعه از روز سوم اسفند آغاز شده است و همچنان ادامه دارد، اظهار کرد: البته در این عملیات، ورودی‌ها و خروجی‌های میدان مرکزی و باسکول‌ها، داخل سالن‌های فروش بار و فضاهای مشاع و مشترک و ساختمان‌های ستادی و دفاتر اداری آن بر اساس دستورالعمل‌های وزارت بهداشت ضد عفونی می‌شود.

سعید سالاری رعایت اصول و ضوابط بهداشتی و حفظ بهداشت محیط این مجموعه را بسیار مهم دانست چراکه در هر شبانه روز بالغ بر ۲۰ هزار دستگاه خودروی سبک و سنگین به میدان مرکزی میوه و تره بار رفت و آمد می‌کنند و ۷۰ تا ۱۰۰ هزار تردد روزانه نیز در این مرکز انجام می‌شود.

گفتنی است، میدان مرکزی میوه و تره بار به عنوان پایانه مهم تامین و توزیع انواع میوه و سبزیجات و صیفی‌جات جمعیت 9 میلیون نفری کلان شهر تهران و میلیون‌ها نفر از شهروندان ساکن در سایر شهرها و استان‌های کشور، از وسعتی بالغ بر 270 هکتار برخوردار است.

بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، راد کاهش غلظت عامل عفونت در هوا، سطوح و اشیاء را از جمله اهداف کنترلی به منظور حفظ بهداشت محیط در میادین و بازارهای میوه و تره بار نام برد و با دعوت از عموم مردم به منظور رعایت اصول و ضوابط بهداشت فردی هنگام مراجعه به این مراکز، خاطرنشان کرد:

از شهروندان عزیز درخواست می‌کنیم هنگام مراجعه به میادین و بازارهای میوه و تره بار، حتماً از ملزومات بهداشتی شخصی از جمله ماسک و دستکش به ویژه برای جدا کردن انواع میوه و محصولات مورد نظر استفاده کنند.

 
ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز جمعه، 7 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!