جمعه، 7 ارديبهشت، 1403 | Friday 26th of April 2024
۱۶:۳۹
ورزشی - کد خبر : 5036
پنجشنبه، ۲۳ مرداد، ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰

صعود پاریسن‌ژرمن به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا

دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی تا فینال به صورت متمرکز و در شهر لیسبون پرتغال برگزار می گردد

صعود پاریسن‌ژرمن به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین، نخستین دیدار از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شب گذشته بین تیم های پاریسن ژرمن و آتالانتا برگزار شد. در پایان این دیدار تیم پاریسی موفق شد با برتری در دقایق پایانی جواز حضور در مرحله نیمه نهایی را کسب کند. 
 
صعود به نیمه نهایی پس از 26 سال
هر دو تیم درحالی مقابل هم قرار گرفتند که ستاره های خط حمله خود را در اختیار نداشتند، امباپه از پاریسن ژرمن و ایلیچیچ از آتالانتا در ترکیب حضور نداشتند. در این مسابقه که با بازی هجومی دوتیم همراه بود، ابتدا پاریسن ژرمن این شانس را داشت که توسط نیمار از حریف پیش بیافتد اما بی دقتی ستاره برزیلی این شانس را از تیمش گرفت. در ادامه و در دقیقه 26 این تیم آتالانتا بود که توسط پاسالیچ به گل اول دست پیدا کرد، نیمه اول با همین تک گل به سود نماینده ایتالیا به پایان رسید. 
 
 
در نیمه دوم، پاریسن ژرمن که نمی خواست در این مرحله از رقابت ها کنار برود با حملات متعدد قصد در جبران نتیجه داشت. ورود امباپه به زمین هم جان تازه ای به خط حمله پاریسی ها در نیمه دوم بخشید، آتالانتا که تا دقیقه 85 موفق شده بود از پیروزی خود دفاع کند در نهایت قافیه را باخت. ابتدا مارکینیوش گل تساوی را برای پاریسن ژرمن به ثمر رساندف سپس نوبت به چوپو-موتینگ تازه وارد رسید تا گل پیروزی بخش تیمش را در دقیقه 93 وارد دروازه آتالانتا کند. درنهایت شاگردان توخل در پاریسن ژرمن با نتیجه 2 بر یک به برتری رسیدند تا پس از 26 سال حضور در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کنند. 
 
سایر دیدار های مرحله یک چهارم نهایی، روزهای پنجشنبه(امروز)، جمعه و شنبه برگزار خواهد شد. دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی تا فینال به صورت متمرکز و در شهر لیسبون پرتغال برگزار می گردد. امشب تیم های لایپزیگ آلمان و اتلتیکومادرید اسپانیا مقابل هم قرار خواهد گرفت، دیدار جذاب بارسلونا و بایرن مونیخ هم جمعه شب برگزار خواهد شد. 
 
 
 
ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز جمعه، 7 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!