جمعه، 7 ارديبهشت، 1403 | Friday 26th of April 2024
۱۴:۵۰
سه شنبه، ۰۲ اسفند، ۱۴۰۱ - ۷:۰۰

شکست محصول جدید سامسونگ از اپل

دوربین گلکسی S23 اولترا در بررسی DxOMark از آیفون 14 پرو مکس شکست خورد.

شکست محصول جدید سامسونگ از اپل

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین ، گلکسی S23 اولترا در بررسی DxOMark امتیاز 140 را کسب کرده است که آن را در رتبه دهم فهرست این مرجع و پایین‌تر از آیفون 14 پرو و پرو مکس با امتیاز 146 قرار می‌دهد. این امتیاز، پرچمدار سامسونگ را در رده پیکسل 7 و ویوو X90 پرو پلاس قرار می‌دهد که هر دوی آن‌ها هم امتیاز 140 را کسب کرده‌اند.

دوربین سلفی جدیدترین پرچمدار سامسونگ توانسته امتیاز 137 را به‌دست بیاورد که تفاوتی با امتیاز ایسوس ذن‌فون 7 پرو ندارد و هر دوی آن‌ها در رتبه دهم قرار گرفته‌اند.

 

شکایت کاربران سامسونگ از گوشی های جدید

طبق گزارش‌ها، کاربران گوشی‌های سری گلکسی S21 و S22 می‌گویند که پس از نصب رابط کاربری جدید سامسونگ، باتری گوشی‌شان سریع‌تر خالی می‌شود و درنتیجه آن، دستگاه هم کمی بیشتر از قبل گرم می‌شود.

درحال‌حاضر به‌طور دقیق مشخص نیست که چه چیزی باعث افزایش مصرف باتری گوشی‌های سامسونگ شده است، اما از آنجایی که کاربران پس از نصب One UI 5.1 با این مشکل مواجه شده‌اند، بدون شک دلیل تخلیه باتری همین رابط کاربری است.

یکی از کاربران گزارش کرده که پس از نصب آپدیت جدید، مصرف باتری کیبورد سامسونگ افزایش چشمگیری پیدا کرده و شاید یکی از دلایل تخلیه باتری، مربوط به همین موضوع باشد. سامسونگ در پاسخ به افزایش مصرف باتری کیبورد گفته است که پاک‌کردن کش و دیتای کیبورد سامسونگ و ریستارت‌کردن دستگاه شاید در رفع این مشکل مؤثر باشد.

 

 عملکرد ناامیدکننده گلکسی S23 پلاس در آزمون سقوط روی سطح زمین

 گلکسی S23 پلاس در اولین سقوط خود روی زمین ترک بر می‌دارد و این چیزی نیست که از یک گوشی پرچم‌دار انتظار داریم. سامسونگ بدنه‌ی پشتی و نمایشگر گوشی‌های رده‌بالای جدید خود را با پوششی از گوریلاگلس ویکتوس ۲ محافظت می‌کند.

 اضافه شدن پروژکتور به گلکسی واچ

 پیش‌از این گوشی‌های هوشمند مجهز به پروژکتور مثل سری گلکسی بیم (Galaxy Beam) را دیده‌ایم. اکنون شواهد جدید نشان می‌دهند سامسونگ درحال‌کار روی ساعت هوشمند مجهز به پروژکتور است.

 پتنت ثبت‌شده در اداره‌ی ثب اختراع و علائم تجاری ایالات‌متحده، یک ساعت هوشمند گلکسی واچ را با پروژکتوری روی بُرد آن نشان می‌دهد. البته همان‌طور که در طرح بالا مشاهده می‌کنید، پروژکتور این دستگاه برای تماشای فیلم درنظر گرفته نشده است.

تصویری از آیفون 15 پرو با پورت USB-C و طراحی تیتانیوم فاش شد

اپل با پیروی از قوانین جدید اتحادیه اروپا، در نظر دارد تا در سری آیفون 15، به جای پورت لایتنینگ از یک پورت USB-C استفاده کند.

 در حال حاضر شایعات زیادی در مورد پورت جدید آیفون منتشر شده و اکنون اولین تصویر واقعی از آیفون 15 پرو با درگاه USB-C و طراحی شایعه شده جدید تیتانیوم آن منتشر شده است.

 در تصویر ارائه شده توسط MacRumors، قسمت پایین آیفون 15 پرو نمایش داده می‌شود که در آن می‌توان پورت USB-C را در کنار دو پیچ و حفره‌های بلندگو مشاهده کرد.

در واقع این دستگاه همان چیدمان آیفون 14 پرو فعلی را خواهد داشت و فقط این بار پورت USB-C جایگزین لایتنینگ شده است.

 این تصویر می‌تواند اولین نگاه به طراحی جدید تیتانیومی آیفون 15‌ پرو را نیز شامل شود. در گزارش‌هایی گفته شده بود که اپل امسال آیفون ‌15 پرو را با طراحی از جنس تیتانیوم به جای فولاد ضد زنگ روانه بازار خواهد کرد.

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار ارتباطات و فناوری اطلاعات
پربیننده‌ترین اخبار ارتباطات و فناوری اطلاعات
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز جمعه، 7 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!