جمعه، 7 ارديبهشت، 1403 | Friday 26th of April 2024
۰۶:۴۶
ورزشی - کد خبر : 4651
جمعه، ۱۳ تير، ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰

شکست سنگین لیورپول مقابل منچسترسیتی در لیگ جزیره

لیورپول در این بازی نشانی از قهرمان لیگ جزیره نداشت و بازیکنان عملکرد بسیار ضعیفی ارائه کردند

شکست سنگین لیورپول مقابل منچسترسیتی در لیگ جزیره
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین، رقابت های فوتبال باشگاهی در اروپا شب گذشته هم پیگیری شد که در دیدار های مهم تیم منچسترسیتی مقابل لیورپول جشنواره گل به راه انداخت. رئال مادرید هم در زمین خود به یک برد سخت دست پیدا کرد تا راه قهرمانی برای شاگردان زیدان هموار شود. 
 
منچسترسیتی قهرمان لیگ را درهم کوبید
از هفته 32 لیگ جزیره تیم های منچسترسیتی و لیورپول در استادیوم اتحاد به مصاف هم رفتند، پیش از آغاز این دیدار و به رسم دیرینه فوتبال جهان، بازیکنان منچسترسیتی برای تیم قهرمان یعنی لیورپول تونل افتخار تشکیل داده و آنان را تشویق کردند. هرچند بازیکنان لیورپول با غرور و اقتخار از تونل شاگردان پپ عبور کردند اما در جریان بازی اتفاقات دیگری رقم خورد، بازیکنان سیتی کار را هجومی آغاز کردند و ابتدا توسط "دیبروینه" به گل نخست دست یافتند. در ادامه هم "رحیم استرلینگ" و "فیل فودن" 2 گل دیگر برای سیتی به ثمر رساندند تا نیمه نخست با برتری قاطع تیم پپ به اتمام برسد.
 
 
در نیمه دوم و در دقیقه 66 فشار بازیکنان منچسترسیتی باعث شد تا "چمبرلین" به اشتباه دروازه خودشان را باز کند، لیورپول در این بازی نشانی از قهرمان لیگ جزیره نداشت و بازیکنان عملکرد بسیار ضعیفی ارائه کردند. در لحظات پایانی بازی "محرز" گل پنجم را هم برای سیتیزن ها به ثمر رساند اما کمک داور ویدئویی گل را مردود اعلام کرد. منچسترسیتی با این پیروزی 66 امتیازی شده و جایگاه خود در رده دوم را مستحکم‌تر کرد، لیورپول هم 86 امتیازی باقی ماند.
 
رئال مادرید به قهرمانی لالیگا نزدیک شد
در لالیگا و از رقابت های هفته 33 ، تیم رئال مادرید در استادیوم اختصاصی خود میزبان ختافه بود که در نهایت به سختی و با یک گل به برتری دست  پیدا کرد. رئال با توجه به توقف بارسلونا در این هفته شانس بسیار خوبی برای افزایش اختلاف امتیاز داشت که به خوبی از آن استفاده کرد. تیم میهمان در این دیدار دست و پا بسته نبود و چندین بار دروازه رئال را تهدید کرد که واکنش های "کورتوا" مانع از گلزنی ختافه شد. بهترین فرصت گلزنی رئال در نیمه اول هم ضربه "وینیسیوس" بود که با واکنش خارق العاده دروازبان ختافه همراه شد. 
 
 
نیمه دوم با حملات رئال مادرید دنبال می شد که درنهایت و در دقیقه 79 مدافع ختافه یک پنالتی را تقدیم رئالی ها کرد، "راموس" این ضربه را تبدیل به گل کرد تا شاگردان زیدان به یک پیروزی ارزشمند دست پیدا کنند. رئال مادرید با این نتیجه 74 امتیازی شد و فاصله خود با بارسلونا را به عدد 4 افزایش داد تا در فاصله 5 هفته مانده به پایان لالیگا شانس خوبی برای قهرمانی داشته باشد. 
 
ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز جمعه، 7 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!