جمعه، 7 ارديبهشت، 1403 | Friday 26th of April 2024
۲۱:۳۹
دفاعی نظامی - کد خبر : 12172
دوشنبه، ۱۵ شهريور، ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۰

سردار پاکپور از مرد اقلیم کردستان خواست از مناطق حضور تروریست ها فاصله بگیرند

درپی سوءاستفاده گروهک های تروریستی و مسلح ازخاک اقلیم شمال عراق برای ایجاد ناامنی در مناطق مرزی ایران فرمانده نیروی زمینی با اشاره به غیر قابل اغماض بودن ادامه وضعیت موجود از مردم این اقلیم خواست از مناطق حضور تروریست ها فاصله بگیرند

سردار پاکپور از مرد اقلیم کردستان خواست از مناطق حضور تروریست ها فاصله بگیرند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین ، درپی سوءاستفاده گروهک های تروریستی و مسلح ازخاک اقلیم شمال عراق برای ایجاد ناامنی در مناطق مرزی ایران فرمانده نیروی زمینی با اشاره به غیر  قابل اغماض بودن  ادامه وضعیت موجود از مردم این اقلیم خواست از مناطق حضور تروریست ها فاصله بگیرند .

براساس این گزارش ،  سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه  در پی برخی تحرکات جدید گروهک های تروریستی مسلح در مناطق مرزی شمال غرب کشور ،  از یگان ها و پاسگاه‌های مرزی این منطقه بازدید عملیاتی بعمل آورد .

سردار پاکپور در جریان  این بازدیداظهار داشت :به رغم تاکیدات چندباره و آگاه سازی مسئولین اقلیم شمال عراق نسبت به تحرکات گروهک های تروریستی و مسلح در منطقه آنها برای رخنه و انجام اقدامات ضد امنیتی علیه کشورمان و عدم برخورد با این پدیده حق بر خورد با هرگونه دسیسه و نقشه های شوم را برای حود محفوظ میدانیم.

فرمانده نیروی زمینی سپاه در ادامه افزود: سال ها است که گروه‌های تروریستی و ضد انقلاب وابسته به استکبار جهانی و سرویس‌های جاسوسی بیگانه از جغرافیای اقلیم شمال عراق برای برهم زدن امنیت و آرامش مناطق مرزی جمهوری اسلامی ایران و ایجاد اذیت و آزار برای مردم ساکن در این مناطق استفاده می‌کنند و در این خصوص به دولت عراق و مسئولین اقلیم شمال این کشور تذکرات لازم داده شده است.

وی با تاکید بر اینکه دولت عراق و اقلیم کردستان نباید به تروریست ها اجازه جولان و برپایی مقر در این سرزمین برای تهدید و ایجاد ناامنی علیه ایران را بدهند، تصریح کرد: هرگونه کوتاهی و غفلت در این خصوص را مغایر حسن همجواری و روابط حسنه دو کشور می دانیم.

سردار پاکپور همچنین خاطر نشان کرد: با توجه به وضعیت منطقه و احتمال پاسخ قاطع ، کوبنده و پشیمان کننده جمهوری اسلامی ایران به گروهک های تروریستی وابسته به دشمنان قسم خورده انقلاب و نظام اسلامی که در اقلیم شمال عراق لانه کرده اند ، از ساکنین این مناطق درخواست می کنیم از مقرهای تروریست ها فاصله بگیرند تا آسیبی متوجه آنها نشود.

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار دفاعی نظامی
پربیننده‌ترین اخبار دفاعی نظامی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز جمعه، 7 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!