جمعه، 7 ارديبهشت، 1403 | Friday 26th of April 2024
۰۱:۵۹
شهری - کد خبر : 9287
شنبه، ۱۸ ارديبهشت، ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰

زمان کنکور سراسری و سایر آزمون ها مشخص شد ؛ جریمه مسافرت در عید فطر

آزمون پایه نهم حضوری و از تاریخ 27 اردیبهشت تا 24 خرداد ماه و آزمون پایه دوازدم نیز به شکل حضوری از تاریخ 27 اردیبهشت تا 24 خرداد ماه خواهد بود

زمان کنکور سراسری و سایر آزمون ها مشخص شد ؛ جریمه مسافرت در عید فطر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین، سخنگوی ستاد ملی مبارزه با کرونا با اعلام ممنوعیت تردد در روزهای منتهی به عید فطر از اعمال قانون متخلفان خبر داد.

علیرضا رئیسی در مورد وضعیت شهرهای کشور اظهار داشت: تعداد شهرهای قرمز 46 ، شهرهای نارنجی 263 و تعداد شهرهای زرد به 139 رسیده است و روند بیماری کاهشی است. روند شیوع بیماری در 26 استان نزولی شده است و در برخی استان هم روند نزولی نیست که امیدواریم طی روزهای آینده تعداد شهرهای قرمز کاهش پیدا کند.

رئیسی درباره ممنوعیت تردد عید فطر گفت: ممنوعیت تردد در روزهای منتهی به عید سعید فطر از روز سه شنبه از ساعت 14 بعدازظهر تا 12 ظهر روز شنبه (25 اردیبهشت) اعمال خواهد شد. این ممنوعیت تردد شامل همه شهرها می شود و جریمه برای متخلفان در شهر قرمز یک میلیون تومان و در شهرهای نارنجی و زرد 500 هزار تومان در نظر گرفته شده است. به طور کلی تردد ممنوع است و اگر کسی تخلفی انجام دهد جریمه خواهد شد.

در شهرهای قرمز و نارنجی مشاغل گروه های یک و دو می توانند به مدت 2 هفته فعالیت کنند و اگر صنفی در منطقه قرمز تخلف کند 3 هفته پلمپ خواهد شد و در شهرهای نارنجی 2 هفته است.

امتحانات نهایی پایه نهم و دوازدهم حضوری است

سخنگوی ستاد ملی مبارزه با کرونا درباره زمان برگزاری کنکور سراسر و سایر آزمون ها بیان کرد: درباره برگزاری کنکورها مصوب شد ، کنکور سراسری در تاریخ 9 ، 10 و 11 تیرماه برگزار شود. آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته 6 ، 7 و 8 مرداد برگزار خواهد شد. آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته 22 مرداد و آزمون کانون وکلای دادگستری 25 تیرماه برگزار می شود. آزمون نظام منهدسی هم 13 ، 14 و 15 مرداد برگزار می شود.

وی راجب امتحانات نهایی هم اظهار داشت: در مورد آزمون های تحت نظارت وزارت آموزش و پرورش هم آزمون پایه نهم حضوری و از تاریخ 27 اردیبهشت تا 24 خرداد ماه و آزمون پایه دوازدم نیز به شکل حضوری از تاریخ 27 اردیبهشت تا 24 خرداد ماه خواهد بود. آزمون سنجش ملی پایه ششم در 25 اردیبهشت ماه به شکل حضوری برگزار می شود و آزمون سمپاد در تاریخ 20 و 21 خرداد خواهد بود.

آزمون مرحله دوم المپیاد های علمی دانش آموزان در تاریخ 24 تا 26 اردیبهشت و مرحله دوم آن 23 تا 25 خرداد به صورت حضوری خواهد بود. آزمون های استخدامی و آزمون ها با تعداد کم هم در موعد خودش برگزار می شود.  

 

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار شهری
پربیننده‌ترین اخبار شهری
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز جمعه، 7 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!