جمعه، 7 ارديبهشت، 1403 | Friday 26th of April 2024
۱۵:۱۳
سیاست - کد خبر : 9834
شنبه، ۰۸ خرداد، ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰

زاکانی : دوره بخور دررو تمام شده است

دولت بنده دولت جوان حزب اللهی و دولت کارشناسان خواهد بود که در این دولت همه مواجهه آن با رانت خواران است

زاکانی : دوره بخور دررو تمام شده است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین ، کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری صبح امروز (8 خرداد) در اولین نشست خبری خود به تشریح برنامه ها و پاسخ به سوالات خبرنگاران پرداخت.

علیرضا زاکانی با بیان اینکه لوکوموتیو تغییر دولت ها هستند و 85 درصد تغییرات در دست دولت ها می باشد ، اظهار داشت: مردم همه جا باید محور مشارکت و اساس باشند و نخبگان و اندیشمندان ستون فقرات آنرا در دست بگیرند و جوانان بتوانند پیشرفت آن را در دست بگیرند.

زاکانی با بیان اینکه مختصات دولت جوان حزب الهی را دست بگیریم و تمام مراحل آن را پیش ببریم گفت: برای این مقصود ما چهار محور تحولی را در نظر داریم که محور اول به فاصله فوریت ها در میان مدت و کوتاه مدت باید با همه وجود آن پرداخته شود که این محوریت اقتصاد و مدیریت است. توجه به تولید محور تحول اقتصادی است با هرآنچه که از بین برنده آن است مبارزه می کنیم و هرآنچه که به آن کمک کند، از آن استفاده خواهیم کرد.

وی افزود: محور دوم ما به عنوان یک اولویت ، توجه به فرهنگ و اجتماع است، در اینجا به دنبال تعلیم و تربیت ، منزلت و رفاه اجتماعی هستیم. برنامه اقتصادی باید رشد اقتصادی پایدار و اشتغالزا را به همراه داشته باشد و قدرت ملی و ثروت برای ما خلق کند.

کاندید سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: در بخش فرهنگ و اجتماع باید رشد معرفت و رشد کرامت را برای ما به دنبال داشته باشد، اینجا علاوه بر اینکه ما برای همه ی محورهای تعلیم و تربیتی و محورهایی که ناظر به حوزه رفاه اجتماعی هستند با همه وجود فقط و تبعیض خواهیم رفت. رویکرد سوم هم به عنوان یک ضرورت، با توجه به سیاست ها و امنیت است، آنچه که امروز به جنگ آن آمده است.

زاکانی گفت: دولت من دولت ژنرال های خسته یا غلامان حلقه به گوش نیست، دولت بنده دولت جوان حزب اللهی و دولت کارشناسان خواهد بود که در این دولت همه مواجهه آن با رانت خواران است. پس دولت کارشناسان و جوانان در مقابل دولت رانت خواران است.

ستاد انتخابات خود را از جوانان و فرهیختگان دهه شصت انتخاب کردم و موضوع آن این است که به مدیریت ناکارآمد امروز پیام بدهم و برای آن لحظه شماری می کنم.

وی در پایان تاکید کرد: در انتخابات ثابت می کنیم همانطور که دوره بزن دررو برای صهیونیست ها تمام شده دوره بخور دررو مفسدین هم سوت پایان کشیده شده و بنده به جای معرفی کابینه خودم ده ها جوان فرهیخته را عنوان گروه کارشناسان صاحب نظر معرفی خواهم کرد.

 

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار سیاست
پربیننده‌ترین اخبار سیاست
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز جمعه، 7 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!