جمعه، 7 ارديبهشت، 1403 | Friday 26th of April 2024
۱۲:۰۹
ورزشی - کد خبر : 4999
يكشنبه، ۱۹ مرداد، ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰

رقابت های بسکتبال NBA؛ برتری دالاس و ایندیانا مقابل رقبا

دیدار دالاس ماوریکس و میلواکی باکس که به نوعی تقابل دو ستاره این تیم ها یعنی لوکا دانچیچ در دالاس و یانیس در میلواکی بود با برتری 136 بر 134 ماوریکس به پایان رسید

رقابت های بسکتبال NBA؛ برتری دالاس و ایندیانا مقابل رقبا
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین، در ادامه رقابت های حباب NBA بامداد امروز دیدارهای مهمی برگزار شد که طی آن تیم های دلاس ماوریکز ، یوتا جاز و فینیکس سانز به برتری دست پیدا کردند، در مهم ترین دیدار هم لس انجلس لیکرز برابر ایندیانا پیسرز مغلوب شد.
 
روزهای بد لیکرز با افت آنتونی دیویس
تیم لس آنجلس لیکرز درحالی مقابل ایندیانا قرار گرفته بود که در 2 دیدار قبلی شکست خورده بود، در سوی دیگر تیم پیسرز از 4 دیدار قبلی 3 پیروزی کسب کرده بود و با روحیه بالا در میدان حضور یافت. در این مسابقه که درنهایت با برتری 116 بر 111 تیم ایندیانا به پایان رسید، تی جی وارن ستاره پیسرز بود و موفق شد 39 امتیاز کسب کند. وارن که 5 پرتاب 3 امتیازی موفق هم به ثبت رساند بهترین بازیکن میدان انتخاب شد، در تیم لیکرز هم لبران جیمز با کسب 31 امتیاز موثر ظاهر شد اما نتوانست از شکست تیمش جلوگیری کند. 
 
 
عملکرد فاجعه بار آنتونی دیویس در این دیدار مورد انتقاد بسیاری از علاقمندان لیکرز قرار گرفت، او تنها 8 امتیاز کسب کرد و این درحالی بود که بازیکن نیمکت نشین لیکرز موفق به کسب 22 امتیاز شد. هرچند صعود لیکرز به دیدارهای پلی آف مسجل شده اما این شکست های متوالی می تواند در روحیه بازیکنان تاثیر منفی داشته باشد.
 
برتری دالاس با درخشش لوکا دانچیچ
دیدار دالاس ماوریکس و میلواکی باکس که به نوعی تقابل دو ستاره این تیم ها یعنی لوکا دانچیچ در دالاس و یانیس در میلواکی بود با برتری 136 بر 134 ماوریکس به پایان رسید. این دیدار که به وقت های اضافه هم کشیده شد با نمایش بی نظیر دانچیچ به سود دالاس تمام شد، دانچیچ در این رقابت موفق شد هفدهمین تریپل دابل فصل خود را با 36 امتیاز، 19 پاس منجر به گل و 14 ریباند به ثبت برساند. در سوی مقابل هم یانیس با کسب 34 امتیاز و 13 ریباند دبل دبل کرد اما موفق به برتری مقابل دانچیچ نشد. 
 
 
 
پیروزی های یوتا و فینیکس مقابل رقبا
در دیگر دیدار های بامداد امروز، تیم دنور ناگتس موفق شد با نتیجه 134 بر 132 از سد یوتا جاز عبور کند. در این رقابت که در وقت های اضافه پایان یافت، داناوان میچل از یوتا با کسب 35 امتیاز امتیازآورترین بازیکن زمین بود. اما در رقابت تیم های میامی هیت و فینیکس سانز این تیم سانز بود که با نتیجه 119 بر 112 به برتری رسید تا تنها تیم بدون شکست رقابت های حباب لقب بگیرد. دوین بوکر با کسب 35 امتیاز نقش موثری در برد سانز ایفا کرد.
 
 
ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز جمعه، 7 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!