چهارشنبه، 30 خرداد، 1403 | Wednesday 19th of June 2024
۱۷:۲۶
دولت - کد خبر : 10363
جمعه، ۲۸ خرداد، ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰

رئیسی : برای حل مشکلات مردم شب و روز نمی شناسم

من از همه می خواهم در انتخابات شرکت کنند تا به نفع مردم و در جهت تغییر در وضعیت آنها اقدام صورت گیرد

رئیسی : برای حل مشکلات مردم شب و روز نمی شناسم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین ، سید ابراهیم رئیسی کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور در مسجد جامع شهر ری رای خود را به صندوق انداخت.

رئیسی با بیان اینکه روز بسیار مبارکی برای تصمیم گیری ملت ایران است، اظهار داشت: ان شاءالله امروز به دست مردم اجرای عدالت رقم بخورد، توصیه من به عنوان یک کاندیدا این است که رای مردم حق الناس است و باید از آن مراقبت کرد و حتی یک رای هم نباید برخلاف آنچه مردم تصمیم گرفته باشد.

بعضی از بخش های کشور نیازمند تعرفه هستند و از همکاران وزارت کشور و شعب اخذ رای تقاضا می کنم در این راستا تلاش کنند. امیدوارم امانتداری نسبت به رای مردم انجام شود، ان شاءالله خداوند کمک کند و دولتی رقم بخورد که برای مردم و در جهت رفع گرفتاری آنها باشد.

وی بیان کرد: من تصمیم گرفتم در اولین ساعات رای خود را به صندوق بیاندازم و از هر کسی که مشکلی دارد و ناامید است خواهش می کنم که رای دهد و از همه مردم و جوانان با هر گویش و هر اقلیم و با هر نگاه سیاسی می خواهم پای صندوق بیایند و رای خود را بیاندازند.

ناراحتی مردم حق است و به دلیل برخی از کاستی ها بوده ، اما اگر دلیل شرکت نکردن باشد اشتباه است، مردم از صندوق رای ناراحت نباشند و در انتخابات شرکت کنند. من از همه می خواهم در انتخابات شرکت کنند تا به نفع مردم و در جهت تغییر در وضعیت آنها اقدام صورت گیرد.

این کاندید ریاست جمهوری در پاسخ به این پرسش که قول شما به مردم چیست ، گفت: حرف هایی که در انتخابات زدم برای رفع مشکلات مردم بود و برای انجام این کار شب و روز نمی شناسم و تمام تلاش خود را به کار می گیرم تا در نقش یک طلبه خدمتگزار مردم باشم.

تنها ایرانی بودن کافیست تا حقوق شهروندی تضمین شود، مردم حق دارند و دولت مکلف است به مردم خدمت کند. من مردم را صاحب حق می دانم و برای دولت وظیفه قائل و حق را برای مردم و تکلیف را برای دولت می دانم و با تمام وجود در خدمت مردم خواهم بود تا مردم احساس کنند در زندگی آنها تغییر ایجاد شده است.  

 

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار دولت
پربیننده‌ترین اخبار دولت
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز چهارشنبه، 30 خرداد، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!