شنبه، 8 ارديبهشت، 1403 | Saturday 27th of April 2024
۰۰:۴۳
دولت - کد خبر : 15700
شنبه، ۳۰ بهمن، ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰

رئیس جمهور : بالا رفتن آمار مبتلایان به کرونا نباید عادی انگاری شود

علاوه بر رعایت شیوه نامه ها، باید کنترل های هوشمند هم به طور کامل اجرا شود تا آمار ابتلاء و فوتی های کرونا به طور چشمگیر کاهش پیدا کند.

رئیس جمهور : بالا رفتن آمار مبتلایان به کرونا نباید عادی انگاری شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین ، رئیس جمهور سید ابراهیم رئیسی امروز (30 بهمن) در جلسه ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا ضمن قدردانی از تلاش همه دستگاهها و کادر درمانی سراسر کشور در عرصه مبارزه با این بیماری، اظهار داشت: هر چند وضعیت کنترل بیماری کرونا در کشور نسبت به گذشته بسیار بهتر شده است، اما همین میزان از ابتلا و فوتی ها نیز بسیار زیاد است و باید برای مقابله با آن اقدام عاجل انجام شود.

رئیسی مردم را به رعایت دقيق شيوه نامه های بهداشتی و پرهیز از تشکیل اجتماعات فراخواند و به مسئولان امر تاکید کرد: به هيح وجه اجازه ندهید بالا رفتن آمار مبتلايان و به خصوص قربانیان کرونا، چه برای دست اندرکاران و چه برای مردم عادی شود، فوت حتی یک نفر هم به خاطر کرونا زیاد است و نباید اتفاق بیافتد. هرگز نباید توجيهاتی نظیر اینکه در گذشته رقم در گذشتگان به ۷۰۰ نفر هم رسیده بود، سببه عادی انگاری شرایط همه گیری شود.

رئیس جمهور در ادامه موضوع رعایت شیوه نامه ها در حوزه اصناف و حمل ونقل را مورد توجه قرار داد و ضمن تاکید بر ضرورت نظارت دقیق و سخت گیرانه بر اجرای شیوه نامه های بهداشتی در این بخش، افزود: وزارت راه و سایر دستگاه های مرتبط همچون شهرداری ها، اجرای آئین نامه های بهداشتی را در پروازها، مترو و دیگر وسایل حمل ونقل عمومی به دقت و با جدیت دنبال کنند.

وی همچنین با اشاره به افزایش آمار ابتلای کودکان به تسويه جدید بیماری کرونا خاطرنشان کرد: اجازه ندهیم جان مردم و به ویژه کودکان با سهل انگاری در رعایت اصول بهداشتی در خطر قرار گیرد.

رئیسی در بخش دیگری از سخنان خود بر اعتبار مصوبات و تصمیمات پیشین ستاد ملی مبارزه با کرونا تاکید و خاطر نشان کرد: تا به روزرسانی آئین نامه های مربوط به رنگ بندی های کرونایی، تصمیمات قبلی ستاد ملی مبارزه کرونا به قوت خود باقی است و ستادهای استانی باید با رصد دقیق وضعیت نسبت به مدیریت شیوع کرونا و اعمال محدودیت های احتمالی برای مدارس و دانشگاه ها اقدام کنند.

رئیس دولت سیزدهم در پایان یک بار دیگر به ضرورت رعایت دقیق شیوه نامه های بهداشتی تاکید کرد و گفت: علاوه بر رعایت شیوه نامه ها، باید کنترل های هوشمند هم به طور کامل اجرا شود تا آمار ابتلاء و فوتی های کرونا به طور چشمگیر کاهش پیدا کند.

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار دولت
پربیننده‌ترین اخبار دولت
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز شنبه، 8 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!