جمعه، 7 ارديبهشت، 1403 | Friday 26th of April 2024
۱۴:۲۹
اروپا و آمریکا - کد خبر : 11963
پنجشنبه، ۰۴ شهريور، ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰

دیدار نفتالی بنت با آنتونی بلینکن

نخست‌وزیر رژیم غاصب صهیونیستی امروز طی سفری به واشنگتن با وزیر امورخارجه ایالاتت متحده دیدار کرد و گفت: اسرائیل هیچ متحدی قابل اعتمادتر از آمریکا ندارد.

دیدار نفتالی بنت با آنتونی بلینکن

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین، «نفتالی بنت» نخست‌وزیر رژیم غاصب صهیونیستی که به واشنگتن سفر کرده بامداد امروز(4شهریور)، با «آنتونی بلینکن» وزیر امورخارجه ایالات متحده دیدار و گفت‌وگو کرد.

به نقل از رسانه‌های آمریکایی، بنت در این دیدار ضمن تاکید بر بهبود روابط کابینه جدید تل‌آویو با دولت دموکرات در واشنگتن، گفت: «اسرائیل هیچ متحدی قابل اعتمادتر از آمریکا ندارد».

آنتونی بلینکن نیز خطاب به نخست‌وزیر رژیم کودک‌کش اسرائیل گفت: «ما مشتاق تقابل با چالش‌های مشترکمان با اسرائیل، به ویژه درخصوص پرونده هسته‌ای ایران هستیم».

وی در ادامه افزود: «ما و اسرائیل نگران ایران و برنامه هسته‌ای آن هستیم. روابط با فلسطینی‌ها نیز برای همه ما حائز اهمیت است».

یه نقل از خبرنگاران حاضر در این جلسه، وزیر امورخارجه آمریکا در بخشی از این نشست خطاب به نفتالی بنت گفته: «نمی‌خواهیم درسیاست‌های شما دخالت کنم»، بنت نیز با لحنی کنایه‌آمیز آمیخته به طنز در جواب گفت: «نه خواهش می‌کنم دخالت کنید! شاید کمک‌کننده باشد

ساعاتی بعد وزارت امورخارجه آمریکا با صدور بیانیه‌ای درباره این دیدار نوشت: «بلینکن و بنت بر اهمیت مشارکت آمریکا و اسرائیل تأکید و در مورد مسائل امنیتی منطقه از جمله ایران گفت‌وگو کردند. این دو روابط دوجانبه قوی بین دو طرف را مهم برشمرده و بلینکن بر تعهد ایالات متحده به امنیت اسرائیل تاکید کرد».

در این بیانیه آمده است: «بلینکن همچنین تأکید کرد که اسرائیلی‌ها و فلسطینی‌ها به طور مساوی مستحق میزان یکسانی از آزادی، رفاه و عزت هستند که در نوع خود و به عنوان ابزاری برای پیشبرد راهکار دو دولتی مهم است. بلینکن و بنت همچنین درباره اهمیت همکاری در جهت گنجاندن اسرائیل در برنامه لغو روادید به منظور منافع شهروندان آمریکایی و شهروندان اسرائیلی توافق کردند».

کابینه جدید رژیم صهیونیستی از زمان آغاز به کار در ماه‌های اخیر، تلاش خود را به کار گرفته  تا با فرستادن مقام‌های متعددی از رژیم صهیونیستی به ایالات متحده و برقراری دیدارهایی با مقامات واشنگتن و کشورهای امضاکننده برجام، از احیای توافق هسته‌ای با جمهوری اسلامی ایران جلوگیری کنند.

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار اروپا و آمریکا
پربیننده‌ترین اخبار اروپا و آمریکا
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز جمعه، 7 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!