جمعه، 7 ارديبهشت، 1403 | Friday 26th of April 2024
۱۸:۴۶
مجلس - کد خبر : 10666
پنجشنبه، ۱۰ تير، ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰

دولت و مجلس انقلابی در حل مشکلات بنیادی کشور مجاهدت خواهند کرد

گروه های سیاسی و همه تریبونداران باید در راه پیشرفت و آبادانی کشور از التهاب آفرینی و تنش زایی در فضای داخلی اجتناب کنند

دولت و مجلس انقلابی در حل مشکلات بنیادی کشور مجاهدت خواهند کرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین ، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی مردم سالاری مبتنی بر اندیشه رهبر انقلاب را رمز اقتدار و امنیت نظام اسلامی دانست.

علی کریمی فیروزجایی با بیان اینکه بنیان و اساس کار جمهوری اسلامی ایران بر رای و نظر مردم استوار است، اظهار داشت : مردم همواره با حضور در صحنه های مختلف صیانت از آرمان های انقلاب را فریاد زده اند اگر چه تلاش مذبوحانه دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی برای ایجاد یاس و ناامیدی در کشورمان همواره وجود داشته است.

هیچ کشوری در دنیا به مانند ایران اسلامی به رای و نظر مردم اهمیت نمی دهد چرا که مردم هویت و تابلوی انقلاب هستند.

وی انتخابات اخير رياست جمهوری را نمونه آشکار هوشمندی مردم کشور مان دانست و افزود: در شرایطی که نظرسنجی های رسمی و غیر رسمی مشارکت پایین را پیش بینی می کردند، ملت با بصیرت با خلق حماسه باشکوه یکبار دیگر به خواسته های دشمنان و بد اندیشان نه گفت.

کریمی فیروزجایی منتخب ملت در انتخابات اخیر را فردی انقلابی و دلبسته به آرمانهای انقلاب و رهبری دانست و عنوان کرد: دولت انقلابی جدید در کنار مجلس انقلابی با مجاهدت در حل مشکلات بنیادی کشور ، ریل انقلاب را به مسیر اصلی خود باز می گرداند.

رویکرد مجلس یازدهم در همراهی با دولت سیزدهم را تعامل و هم افزایی است، روند همگرایی مجلس با دولت به بهبود معیشت مردم و رفع گره های کور اقتصادی کشور می انجامد. در این راستا کمیسیون های تخصصی مجلس با کمیسیون های متناظر در دولت ٹیم های عملیاتی تشکیل خواهند داد.

وی بی تحرکی، بی عملی و فرصت سوزی را عارضه دولت تدبیر و امید بیان کرد و افزود: دولت انقلابی آینده در همراهی امید بخش با مردم و مجلس انقلابی، تهدیدات داخلی و خارجی را به فرصت تعالی و پیشرفت همه جانبه تبدیل خواهد کرد.

عضو هیات رئیسه مجلس با تاکید بر ضرورت تقویت آرامش و همدلی در فضای سیاسی کشور، ادامه داد: گروه های سیاسی و همه تریبونداران باید در راه پیشرفت و آبادانی کشور از التهاب آفرینی و تنش زایی در فضای داخلی اجتناب کنند. نقش رسانه ها در این فرآیند برجسته و محوری است، رسانه ها باید با حفظ روحیه مطالبه گری مسیر های منتهی به مفاهمه و همگرایی ملی را هموار کنند.

وی در پایان گفت : صیانت از فضای امن سیاسی و شکوه اقتدار امنیتی برای فائق آمدن بر چالش های اقتصادی، رسالت خطیر فعالان سیاسی، فرهنگی و اقتصادی است. بعد از حماسه آفرینی مردم در انتخابات 28 خرداد | فصل نوینی در تحولات سیاسی، فرهنگی و اقتصادی کشور آغاز شده است.

 

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار مجلس
پربیننده‌ترین اخبار مجلس
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز جمعه، 7 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!