جمعه، 7 ارديبهشت، 1403 | Friday 26th of April 2024
۱۸:۴۳
اروپا و آمریکا - کد خبر : 17583
سه شنبه، ۱۲ ارديبهشت، ۱۴۰۲ - ۱:۰۰

دموکرات ها از بایدن حمایت می کنند ، مردم آمریکا او را پس می زنند

برنی سندرز، سناتور دموکرات آمریکایی از ایالت ورمونت گفت، جو بایدن که کارزار انتخاباتی‌اش را شروع کرده، می‌تواند در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ "با اکثریت آرا پیروز شود."

دموکرات ها از بایدن حمایت می کنند ، مردم آمریکا او را پس می زنند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین ، به نقل از پایگاه خبری هیل، سندرز که در رقابت ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ با جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا رقابت می‌کرد، گفت: اینکه من و رئیس‌جمهور بایدن اختلاف نظرات شدیدی داریم را همه می‌دانند و یک راز بزرگ محسوب نمی‌شود اما فکر می‌کنم بایدن به دلیل پیشینه سیاسی‌اش، گزینه مشخصی برای رای‌دهندگان باشد.

 

وی افزود: ما در کشوری زندگی می‌کنیم که یک حزب سیاسی اصلی – حزب جمهوری خواهان – دارد؛ حزبی که نه همه رهبرانش ولی اکثریت آن‌ها به دموکراسی اعتقادی ندارند. آن‌ها چنین افسانه‌ای را در سر دارند که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا پیروز انتخابات ۲۰۲۴ خواهد شد. آن‌ها سعی می‌کنند مانع رای مردم شوند و در تلاشند تا حق زنان بر کنترل بدن‌هایشان را رد کنند.

 

سندرز تصریح کرد: اگر به دموکراسی اعتقاد دارید، باید به جای تعداد افراد کمتر، مردم بیشتری در رای‌گیری شرکت کنند. من فکر می‌کنم انتخاب بسیار واضح است و آن انتخاب بایدن می‌باشد.

 

او تاکید کرد: اگر دموکرات‌ها و رئیس‌جمهور بایدن مسائل مربوط به طبقه کارگر را جدی‌تر بگیرند و با طمع شرکت‌های بیمه، شرکت‌های دارویی و وال استریت مقابله کنند، و ارائه خدمات به مردم طبقه‌ کارگر را آغاز کنند، فکر می‌کنم بایدن با اکثریت آرا پیروز خواهد شد.

 

این سناتور آمریکایی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا رای‌دهنگان باید سن بایدن را در نظر بگیرند، گفت: به نظرم در انتخاب نامزد به فاکتورهای متعددی می‌توان توجه کرد. فکر می‌کنم سن یکی از آن‌ها باشد و به نظرم تجربه فاکتور دیگری است. اما از دیدگاه من... وقتی همه این موارد را کنار هم قرار می‌دهید، به یک چیز باید توجه کنید؛ آن نامزد ریاست‌جمهوری برای چه چیزی نامزد شده است؟ آن نامزد در کدام سمت قرار دارد؟

 

جو بایدن هفته گذشته رسما نامزدی خود در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا را اعلام کرد.

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار اروپا و آمریکا
پربیننده‌ترین اخبار اروپا و آمریکا
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز جمعه، 7 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!