پنجشنبه، 20 ارديبهشت، 1403 | Thursday 9th of May 2024
۰۰:۱۴
دفاعی نظامی - کد خبر : 10381
جمعه، ۲۸ خرداد، ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰

حضور فرماندهان نیروهای مسلح این بار در سنگری به نام صندوق رای..

فرماندهان نیروهای مسلح با حضور در پای صندوق های رای ضمن تاکید بر اهمیت این مهم در تقویت و توسعه امنیت ملی تکلیف شرعی و شهروندی خود را بجا آوردند.

حضور فرماندهان نیروهای مسلح این بار در سنگری به نام صندوق رای..

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین،فرماندهان نیروهای مسلح همزمان با برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ششمین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و میان‌دوره‌ای خبرگان رهبری در ساعات اولیه صبح امروز ،بار دیگر رهنمودهای ولی امر مسلمین جهان حضرت ایت ا..العظمی خامنه ای  مدظله العالی را لبیک گفتند تا در میدان دیگری به نام حضور در پای صندوق های  رای ضمن تاکید بر اهمیت این مهم در تقویت و توسعه امنیت ملی  تکلیف شرعی و شهروندی خود را بجا آوردند. 

بر اساس این گزارش امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی در اولین دقایق آغاز رأی‌گیری انتخابات، با حضور در یکی از شعب مستقر در مجتمع مسکونی شهید سرلشکر فلاحی پس از انداختن رأی در صندوق گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند «شرکت در انتخابات واجب عینی است» از اینرو ما سعی می کنیم همواره واجباتمان را اول وقت انجام دهیم. وی ادامه داد: فرماندهان ما در ارتش و سایر نیروهای مسلح همگی برای انجام این تکلیف شرعی اول وقت اقدام کرده تا این فریضه را انجام دهند.

سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه با حضور در یکی از شعب اخذ رای در تهران، آراء خود را به صندوق انداخت.

سردار "حسین اشتری" فرمانده نیروی انتظامی با حضور در مسجد مالک اشتر ستاد فرماندهی ناجا در انتخابات شرکت و رأی خود را داخل صندوق اخذ رأی انداخت.

سردار اشتری با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری(مدظله العالی) اضافه کرد: ان شاءالله این انتخابات مایه خیر و برکت برای کشور و مردم خواهد بود و موجب یأس و ناامیدی دشمن خواهد شد.

این مقام ارشد انتظامی با قدردانی از مردم عزیز ایران اسلامی یادآور شد: از مردم عزیز به خاطر این حضور پرشور و شعور خود تاکنون قدردانی می کنم و ان شاءالله کسانی که تاکنون اقدام نکرده اند، هرچه زودتر با حضور در شعب اخذ رأی و انتخاب کاندیدای مورد نظر خود مشارکت نمایند.

 

امیر سرتیپ قادر رحیم زاده، فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) کشور در آغازین دقایق صبح امروز با حضور در یکی از شعبات اخذ آرا، رای خود را به صندوق انداخت.

وی در گفتگو با خبرنگاران، گفت: شرکت پرشور مردم در انتخابات می تواند همچون قدرت سخت بازدارندگی ایجاد کند و موجب تقویت جمهوری اسلامی ایران و شکست راهبرد فشار حداکثری دشمن گردد.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری  با حضور در یکی از شعب اخذ رای تهران گفت: ولی امر مسلمین جهان حضور در انتخابات را به عنوان یک واجب عینی عنوان کرده است؛ بر همین اساس ما نیز به عنوان یک مقلد وظیفه داریم تا تکلیف شرعی خود را به نحو احسن انجام دهیم و در آغازین دقایق رای گیری در این مسابقه بندگی و اطلاعت شرکت کنیم.

 وی با اشاره به حضور پر شور مردم در پای صندوق های رای گفت: حضور مردم در همین ساعات اولیه آغاز انتخابات پرشور بوده و از این بابت نیز خدا را شاکریم که ملت بزرگ ایران همچنان به آرمان های نظام و انقلاب پایبند و پشتیبان ولایت و رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند.

وی با بیان اینکه تمامی نیروهای ما در ارتش جمهوری اسلامی ایران به این تکلیف شرعی عمل می‌کنند گفت برای بخشی از نیروهایی که داخل پادگان ها هستند؛ تمهیداتی شده تا در همان مکان بتوانند رای خود را به صندوق بیندازند و بخش دیگری از نیروها که در مرزهای کشور مشغول مرزبانی و برقراری امنیت هستند نیز از طریق صندوق های سیار رای خود را خواهند داد.

امیر سرتیپ صباحی فرد با حضور در شعبه اخذ رای در دانشگاه خاتم الانبیا(ص) گفت: امسال مردم با خلق حماسه دیگری با حضور پای صندوق‌های رای، بیداری، عزم و اراده راسخ خود را به جهان نشان می دهند.وی افزود: کارکنان نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و خانواده های آنان نیز همپای سایر ملت بیدار به دعوت مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) و اندیشه‌های امام راحل (ره) بار دیگر لبیک گفته، در صحنه حاضر شده و نقش خود در آینده کشور را ایفا می کنند.

سردار امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه صبح امروز با حضور در مسجد ابوذر تهران آراء خود را به صندوق انداخت.

سردار حاجی زاده  پس از شرکت در انتخابات در جمع خبرنگاران، گفت: قوی‌ترین موشک امروز ما رای مردم است و هر رای موشکی به قلب دشمن است.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه اعتراض به وضع موجود را باید با رای دادن نشان داد نه با قهر کردن با صندوق رای، تاکید کرد: حرکت اصلی توسط مردم در حال رخ دادن است و نیاز به رئیس جمهوری داریم که فعال باشد و به مشکلات مردم رسیدگی کند.

امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده، فرمانده نیروی هوایی ارتش با آغاز رأی گیری در اولین ساعات ابتدایی صبح جمعه با حضور در محل اخذ رای کوی انقلاب نهاجا رای خود را به صندوق انداخت.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با اشاره به اهمیت این دوره از انتخابات نسبت به سایر دوره ها با بیان اینکه این که انتخابات همیشه مهم بوده است اظهار کرد:  این دوره از انتخابات به دلیل وجود مسایل متعدد در سطح بین الملل بسیار مهمتر و تعیین کننده تر نسبت به گذشته است.

وی با بیان اینکه انتخابات و شرکت در آن یک نوع عبادت است و برای عبادت باید شتاب کرد گفت: کارکنان نیروی هوایی ارتش جزو نفرات اول در خط مقدم هستند و پیام عبادی فرمانده خودشان، مقام معظم رهبری را درک و متوجه شدند و قطعا در صحنه حضور گسترده پیدا خواهند کرد.

امیردریادار حسین خانزادی، فرمانده نیروی دریایی ارتش بهمراه همسر و فرزند خود با حضور در شعب مستقر در مجتمع مسکونی شهدای کوهک ستاد فرماندهی نیروی دریایی ارتش، رأی خود را به صندوق انداخت.

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار دفاعی نظامی
پربیننده‌ترین اخبار دفاعی نظامی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز پنجشنبه، 20 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!