جمعه، 7 ارديبهشت، 1403 | Friday 26th of April 2024
۱۴:۴۷
دفاعی نظامی - کد خبر : 11074
دوشنبه، ۲۸ تير، ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۰

حضور ایران در غرفه صنایع هوایی نمایشگاه ماکس2021 روسیه

رئیس سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع :در نظر است بخشی از توانمندی های صنعت هوایی ج.ا.ا باتوجه به شرایط و ظرفیت ها موجود نمایشگاه ماکس برای نمایش در این نمایشگاه معتبر در معرض نمایش و دید عموم قرار گیرد.

حضور ایران در غرفه صنایع هوایی نمایشگاه ماکس2021 روسیه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین،به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع،معاون وزیر دفاع و رئیس سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع پیرامون شروع بکار نمایشگاه ماکس روسیه ضمن تاکید بر این نکته که این سومین سالی است که در نمایشگاه معتبر بین المللی هوا و فضای روسیه موسوم به ماکس  به ج.ا.ا  غرفه واگذار شده است، اظهار داشت: این نمایشگاه نشان دهنده بخشی از اخرین فعالیت های ما در حوزه صنعت هوایی است.

 امیر سرتیپ دوم افشین خواجه فرد  افزود: در نظر است بخشی از توانمندی های صنعت هوایی ج.ا.ا باتوجه به شرایط  و ظرفیت ها موجود نمایشگاه ماکس برای نمایش  در این نمایشگاه معتبر در معرض نمایش و دید عموم قرار گیرد.

وی با بیان اینکه ما به داشته های خودمان در این نمایشگاه خرسند هستیم چراکه در شرایط تحریم ها و فشاری هایی که در حوزه فناوری صنعت هوایی در این ۵۰ سال اخیر بر ما تحمیل گردیده است توانستیم عملکرد نسبتا مناسبی را از خود نشان دهیم..

خواجه فرد تصریح کرد: سعی داریم در این نمایشگاه که از مهمترین نمایشگاه های معتبر روسیه در سطح جهانی است آخرین محصولات تولیدی خودمان را ارایه دهیم و زمینه گفت و گو با شرکت های خصوصی و دولتی روسیه و دیگر کشورهای شرکت کننده در حوزه توسعه تولیدات خود را که ۵۰ سال اخیر داشتیم براساس نقشه راه صنعت دفاعی فراهم کنیم.

وی گفت: با تلاش های بخش وزارت دفاع بخصوص در حوزه صنعتی و تجاری هوایی، بهترین مراکز نگهداری و تعمیر موتور هواپیما (MRO) را در صنعت هوایی داریم و بسیاری از ایرلاین ها و بخش خصوصی از این امکانات و خدمات استفاده می کنند.

خاطر نشان میگردد نمایشگاه بین المللی هوا فضای روسیه با عنوان «ماکس ۲۰۲۱» با حضور هیاتی از مرکز همکاری‌های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری و همچنین معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و ۳۵ شرکت دانش‌بنیان از جمهوری اسلامی ایران از روز سه شنبه ۲۹ تیر در مسکو آغاز بکار خواهد کرد.

شایان ذکر است هر ساله در نمایشگاه هوایی ماکس جدیدترین دستاوردهای صنعت هوا فضای روسیه  وسایر کشورهای شرکت کننده در حوزه هواپیماهای مسافری ، ترابری وکارگو و همچنین در حوزه هواپیماهای نظامی، بمب افکنها و هواپیماهای راهبردی روسیه که بنا به ملاحظات خاص در سایر نمایشگاه های هوایی به نمایش در نمی آیند، در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می گیرد.

گفتنی است نکته حائز اهمیت در این بین حضور فعال و چشمگیر ج.ا ایران در نمایشگاه های ماکس روسیه میباشد.

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار دفاعی نظامی
پربیننده‌ترین اخبار دفاعی نظامی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز جمعه، 7 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!