شنبه، 8 ارديبهشت، 1403 | Saturday 27th of April 2024
۰۴:۵۷
حوادث و انتظامی - کد خبر : 11102
سه شنبه، ۲۹ تير، ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۰

حساسيت مرز آذربایجان غربی به عنوان پل ارتباطی ایران و اروپا

فرمانده مرزبانی ناجا استان آذربایجان غربی را به عنوان یکی از استان‌های مهم مرزی و راهبردی کشور برشمرد و اين استان را به عنوان پل ارتباطي با اروپا دانست.

حساسيت مرز آذربایجان غربی به عنوان پل ارتباطی ایران و اروپا
به گزارش پايگاه خبري تحليلي ايران زمين به نقل از پایگاه خبری پلیس، نشست جمع بندی نظارت ستادی و ارزیابی میدانی از یگان های مرزی با حضور سردار احمدعلی گودرزی، فرمانده مرزبانی ناجا در فرماندهی مرزبانی استان آذربایجان غربی برگزار شد.
 
گودرزي در اين نشست از زحمات فرماندهان و مرزبانان مجاهد نیروی انتظامی در مجموعه مرزبانی استان آذربايجان غربي براي تلاش شبانه روزی در برقراری امنیت مطلوب مرزها تقدير كرد و افزود: مرزبانان در تمام مرزهاي كشور با توجه به آرمان های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، علي‌رغم تلاش دشمنان برای ناامنی مرزها و نفوذ به عمق کشور، با همت و اقتدار تمام امنیت پایدار ايجاد كرده و با اشراف اطلاعاتی و توان عملیاتی، اقدامات دشمنان را در نطفه خاموش می کنند.
 
وی استان آذربایجان غربی را به علت همجواری با کشورهای عراق، ترکیه و نخجوان به عنوان دروازه ورود و پل ارتباطی ایران به کشورهای اروپایی دانست و گفت: اين استان یکی از استان های مهم مرزی و راهبردی در كشور محسوب مي‌شود با توجه به شرایط حساس مناطق مرزی استان، از مرزبانان انتظار دارم با ارتقای آمادگی عملیاتی، اطلاعاتی و با استفاده از تجهیزات الکتریکی، اپتیکی، پهپادی و گشت های مرزی مستمر تمام تلاش خود را براي برقراری امنیت مطلوب مرزها انجام دهند.
 
این مقام ارشد مرزبانی ناجا به نقش آموزش در پیشبرد اهداف سازمانی تاكيد كرد و افزود: مرزبانان همواره باید به بحث آموزش توجه داشته باشند چرا كه نقش مستقیمی در اجرای ماموریت ها و ارتقای سازمان دارد.
 
وي  با توجه به شعار مرزباني با عنوان "تحولی نو آغاز شد"، يادآور شد: فرآیندها، تکنیک، تاکتیک و رفتار ها را باید اصلاح شود و در راستای پیشبرد اهداف سازمانی بايد به استفاده بهینه از تجارب گذشتگان توجه داشت.
 
ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار حوادث و انتظامی
پربیننده‌ترین اخبار حوادث و انتظامی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز شنبه، 8 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!