جمعه، 7 ارديبهشت، 1403 | Friday 26th of April 2024
۰۸:۱۱
خاورمیانه - کد خبر : 12166
دوشنبه، ۱۵ شهريور، ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰

حالت اضطراری در سرزمین های اشغالی در پی فرار شش فلسطینی از زندان

روزنامه نگار صهیونیستی: اگر شش زندانی که توانستند با استفده از تونل خود را رهایی بخشند به‌ضرب گلوله [نظامیان اسرائیلی] کشته شوند، پاسخ آن با موشک از نوار غزه می‌آید

حالت اضطراری در سرزمین های اشغالی در پی فرار شش فلسطینی از زندان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین، فرار موفق شش اسیر فلسطینی از زندان به اصطلاح «فوق امنیتی» رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی، «نفتالی بنت» نخست‌وزیر این رژیم غاصب را به برگزاری جلسه امنیتی وادار کرد.

دفتر نخست‌وزیری تل‌آویو اعلام کرد بنت امروز (15 شهریور) با «عمر بار-لِو» وزیر امنیت داخلی این رژیم درباره فرار اسرای فلسطینی دیدار و رایزنی کرده است.

بر اساس این بیانیه، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی ضمن حساس توصیف کردن حادثه فرار اسرای فلسطینی از زندان به اصطلاح «فوق امنیتی» جلبوع، خواستار آماده باش همه سرویس‌های امنیتی اسرائیل شد.

«الینور لیوی» روزنامه‌نگار صهیونیستی نیز درباره این اتفاق تحلیل کرد: «اگر شش زندانی که توانستند با استفده از تونل خود را رهایی بخشند به‌ضرب گلوله [نظامیان اسرائیلی] کشته شوند، پاسخ آن با موشک از نوار غزه می‌آید».

وبگاه عبری‌زبان «ماکو» با اشاره تلویحی به حیرت دستگاه‌های امنیتی اسرائیلی از حفر شدن تونل توسط اسرای فلسطینی در زندان آنهم با دست خالی، نوشت: «افسران واحد مهندسی در حال تحقیق روی تونل حفر شده توسط شش زندانی فلسطینی هستند که از طریق آن موفق به فرار شدند».

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز فرار شش اسیر را «یک پیروزی معنوی برای فلسطینی‌ها» توصیف کرده و گزارش داد: «حماس و جهاد سعی خواهند کرد از این رویداد برای تجدید ارتباط بین کرانه باختری و غزه استفاده کنند».

این شبکه افزود: «در پی فرار اسرای فلسطینی از زندان جلبوع، جوخه غزه در ارتش اسرائیل به نظامیان خود دستور داده تا هوشیار باشند و از ورود هرکسی به نوار غزه جلوگیری کنند».

پیش از این، ارتش رژیم صهیونیستی ضمن اعلام حالت آماده‌باش در سراسر فلسطین اشغالی، تعداد زیادی از نظامیان ذخیره و بالگرد را جهت عملیات جست‌وجو برای یافتن شش اسیر فلسطینی اعزام کرد.

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار خاورمیانه
پربیننده‌ترین اخبار خاورمیانه
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز جمعه، 7 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!