جمعه، 7 ارديبهشت، 1403 | Friday 26th of April 2024
۰۲:۲۳
احزاب و تشکل ها - کد خبر : 9828
شنبه، ۰۸ خرداد، ۱۴۰۰ - ۹:۰۰

جهانگیری اگر تائید صلاحیت می‌شد هم رای مردم را نداشت

آقایان به وعده های سال 92 و 96 خود نگاه کنند و نسبت به وعده هایی که داده اند پاسخگو باشند

جهانگیری اگر تائید صلاحیت می‌شد هم رای مردم را نداشت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین ، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آقای جهانگیری طی 8 سال نفر دوم دولت بوده و در تصمیمات نقش موثر داشت، حتی اگر تائید صلاحیت هم می شد در انتخابات رای نداشت.

مجتبی یوسفی با اشاره به بیانیه اخیر اصلاح طلبان در رابطه با تائید صلاحیت کاندیداهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: بعضی جریانات سیاسی عملکرد خود در دوران مدیریتی شان را نباید به مسئله انتخابات گره بزنند. واقعیت این است که اگر در شرایط کنونی حتی اگر آقای روحانی هم مجدد می توانست کاندیدا شود و تائید صلاحیت می شد، مردم به وی رای نمی دادند، وقتی عملکرد اقتصادی 8 ساله دولت را مشاهده می کنیم ، می بینیم که قابل دفاع نیست.

عملکرد اقتصادی دولت در این 8 سال به گونه ای بوده که فقرا فقیرتر و سرمایه دار ها ثروتمندتر شدند، وضعیت اقتصادی که امروز شاهد آن هستیم نتیجه بی برنامگی دولت است.

وی افزود: دولتمردان ما که این وضعیت را برای مردم به وجود آوردند و حامیان اصلاح طلب آنها امروز باید در مظان پاسخگویی باشند نه در مظان مطالبه گری و باید به مردم به خاطر عملکردشان پاسخگو باشند.

یوسفی در ادامه گفت: آقای جهانگیری که یکی از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری بود ، در 8 سال گذشته نفر دوم دولت بوده و معیشت مردم که امروز به این وضع دچار شده نتیجه تصمیمات اقتصادی وی است و یا در مورد دیگر 32 میلیارد دلار ارز 4200 تومانی که به ارز جهانگیری معروف شده، با عنوان تامین کالاهای اساسی و دارو در اختیار عده ای خاص قرار گرفت، اما با وجود این اقدام نه تنها کالا ها ارزان نشد بلکه قیمت آنها بالاتر رفت.

عضو هیئت رئیسه مجلس بیان کرد: نتیجه عملکرد اقتصادی دولت این است که مرغ کیلویی 7 هزار تومان امروز به 30 هزار تومان رسیده و این آقایان به خاطر ترک فعل هایی که داشتند و با تصمیمات و اقدامت خود کشور را از لحاظ اقتصادی تا لبه پرتگاه پیش بردند، باید به مردم پاسخگو باشند نه اینکه فرار رو به جلو را در دستور کار خود قرار دهند.

آقایان به وعده های سال 92 و 96 خود نگاه کنند و نسبت به وعده هایی که داده اند پاسخگو باشند و وقتی نتوانستند پاسخ مردم را درباره این وعده ها بدهند، بعد بیایند در عرصه انتخابات حضور پیدا کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همان طور که گفتم آقای جهانگیری نفر دوم دولت در 8 سال گذشته بوده و تصمیمات اقتصادی که وی در آن نقش موثر داشته، وضعیت کنونی را برای معیشت مردم به وجود آورده و حتی اگر شورای نگهبان هم صلاحیت او را تائید می کرد، هیچ رایی در انتخابات نداشت، چه رسد به اینکه عدم صلاحیت وی بخواهد تاثیر منفی بر انتخابات بگذارد.

 

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار احزاب و تشکل ها
پربیننده‌ترین اخبار احزاب و تشکل ها
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز جمعه، 7 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!