شنبه، 8 ارديبهشت، 1403 | Saturday 27th of April 2024
۰۵:۰۱
سیاست - کد خبر : 8825
شنبه، ۲۸ فروردين، ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰

جزئیات مذاکرات امروز وین از زبان عراقچی

نشست کمیسیون مشترک برجام ساعت 15:30 دقیقه امروز به وقت تهران با هدف بررسی روند و نتایج گفت و گو های فنی کارشناسان ، با شرکت هیئت های مذاکره کننده ایران و 1+4 و در سطح معاونان برگزار می شود

جزئیات مذاکرات امروز وین از زبان عراقچی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین، از ساعت 15:30 دقیقه امروز به وقت تهران قرار است نشست دیگر کمیسیون مشترک برجام در وین برگزار شود. رئیس هیئت ایرانی حاضر در این نشست پیش از برگزاری جلسه امروز در مورد جزئیات نشست با خبرنگار صدا و سیما گفت و گو کرد.

تصمیم گیری راجب سرعت و نحوه ادامه کار در نشست امروز

سید عباس عراقچی درباره نشست امروز برجام اظهار داشت: امروز هم رایزنی های ما در گروه های کاری و ملاقات های دوجانبه و چندجانبه ادامه خواهد یافت. تصمیم گرفتیم که امروز یک جلسه دیگر کمیسیون مشترک را برگزار کنیم که بتوانیم آخرین وضعیت را مرور کرده و گزارش کارگروه ها را بشنویم. همچنین درباره نحوه ادامه کار و سرعت ادامه کار و مسائلی که باید حل و فصل شود، تصمیم گیری کنیم.

دور تازه مذاکرات در وین از روز پنجشنبه (26 فروردین) آغاز شده و علاوه بر یک جلسه کمیسیون مشترک ، گفت و گو ها در سطح کارشناسی در دو حوزه تحریم و مسائل هسته ای ادامه یافته است. نشست روز پنجشنبه حدود 2 ساعت به طول انجامید و طرفین توافق کردند که گفت و گوهای فنی در نشست های کارشناسی در دو حوزه ادامه پیدا کند. همچنین مقرر شد نتایج نشست های دو کارگروه به کمیسیون مشترک اعلام شود.

روز پنجشنبه همچنین یک نشست سه جانبه بین روسای هیئت های ایران ، چین و روسیه در محل اقامت عراقچی معاون سیاسی وزیر امور خارجه و رئیس هیئت مذاکره کننده کشورمان برگزار شد.

گفتنی است که نشست کمیسیون مشترک برجام ساعت 15:30 دقیقه امروز به وقت تهران با هدف بررسی روند و نتایج گفت و گو های فنی کارشناسان ، با شرکت هیئت های مذاکره کننده ایران و 1+4 و در سطح معاونان برگزار می شود.  

 

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار سیاست
پربیننده‌ترین اخبار سیاست
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز شنبه، 8 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!