جمعه، 7 ارديبهشت، 1403 | Friday 26th of April 2024
۰۶:۰۱
امنیتی - کد خبر : 11385
سه شنبه، ۱۲ مرداد، ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰

جانشین ناجا خواهان قصاص عامل شهادت سرباز مختوم‌نژاددر محل ارتکاب جرم شد

سردار رضایی:انتظار مردم و سازمان متولی آرامش مردم این است که اگر فردی به مامور پلیس تعدی کرد، در همانجا ادب و قانون اجرا شود

جانشین ناجا خواهان قصاص عامل شهادت سرباز مختوم‌نژاددر محل ارتکاب جرم شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین، صبح امروز مراسم تشییع پیکر شهید مظلوم "عبدالجبار مختوم‌نژاد"، سرباز نیروی انتظامی، با حضور پرسنل کادر و وظیفه وخانواده معزای مختوم نژاددر ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گردید.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه این مراسم با بیان اینکه دستگاه قضائی حامی و پشتیبان پلیس است، اظهار کرد: برخی اوقات افرادی هستند که مفهوم و عمق قانون را درک نمی‌کنند، انجام وظیفه مامور پلیس، مطالبه قانونی است، قانون اجازه نمی‌دهد که فردی بخواهد، حین ماموریت یک پلیس، به مامور نیروی انتظامی تعرض کند.

سردار ضایی افزود: یک شرور، سرباز نیروی انتظامی را به شهادت رسانده است انتظار مردم و سازمان متولی آرامش مردم این است که اگر فردی به مامور پلیس تعدی کرد، در همانجا ادب و قانون اجرا شود.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: اگر به یک مامور حین وظیفه تعرض شد، باید محکم با فردی تعدی‌گر برخورد صورت گیرد، برخی اوقات اتفاقاتی مبنی بر تعرض به ماموران روی می‌دهد اما نباید از آن به سادگی عبور کرد.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه قانون، نحوه برخورد با قانون‌شکنان را تعیین کرده است، بیان داشت: باید به موقع و سریعا با قاتل شهید "مختوم‌نژاد" برخورد و او در همان محل جنایت قصاص شود.

سردار رضایی در پاسخ به سئوالی با این عنوان که تجهیز کافی ماموران و سربازان نیروی انتظامی حین ماموریت ها، ادامه داد: اکنون ماموران در حد مطلوب از تجهیزات استفاده می‌کنند اما به طور مثال در مورد شهادت این سرباز، قاتل از سلاح سرد استفاده و از ترحم مامور مبنی بر رعایت حقوق شهروندی سوء استفاده کرده که این موضوع ناشی از کمبود تجهیزات نیست.

این مقام ارشد انتظامی در پایان اظهار داشت: نیروی انتظامی‌ ماموریت های گسترده و سنگینی دارد و امکانات موجود تناسبی با این ماموریت ها ندارد که باید درسطح کلان مورد توجه قرار گیرد.

خاطر نشان میگرددسرباز وظیفه عبدالجبار مختوم زاده جمعی کلانتری ۱۱۰ پلیس پیشگیری پایتخت در حین انجام وظیفه به درجه رفیع شهادت نایل آمد .

همچنین عامل شهادت این مامور وظیفه شناس ، پس از آنکه ناجوانمردانه و با ضربات متعدد چاقو مامور ناجا را بشهادت رسانید از محل متواری می‌شود، اما با پیگیری‌های صورت گرفته پلیس پایتخت این فرد جانی در کمتر از ۱۰ ساعت در خارج از محدوده تهران بزرگ شناسایی و دستگیر شد. گفتنی است وی دارای چندین فقره سابقه محکومیت است.

 
ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار امنیتی
پربیننده‌ترین اخبار امنیتی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز جمعه، 7 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!