چهارشنبه، 19 ارديبهشت، 1403 | Wednesday 8th of May 2024
۰۱:۱۸
ورزشی - کد خبر : 1502
سه شنبه، ۱۰ دي، ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰

جابر صادق زاده برای ششمین بار پهلوان ایران لقب گرفت

رقابت های کشتی پهلوانی سال 98 ایران و انتخاب پهلوان سال بر اساس تفاهم نامه ای که میان فدراسیون های کشتی و پهلوانی و زورخانه ای شکل گرفت در روزهای 8 و 9 دی برگزار شد

جابر صادق زاده برای ششمین بار پهلوان ایران لقب گرفت

در مسابقات کشتی پهلوانی سال 98 جابر صادق زاده به عنوان پهلوان ایران شناخته شد، وی برای ششمین بار است که به این عنوان دست پیدا می کند.

صادق زاده پس از کسب عنوان پهلوان سال 98 ایران اظهار داشت : من و همه پهلوانان کشور راه سختی را پیش رو داریم و امیدوارم راه جهان پهلوان تختی را ادامه دهیم، ما باید الگوهای خوبی برای جوانان ایران باشیم.

راه و مسیر درستی توسط آقای جوهری رئیس فدراسیون ورزش های زورخانه ای تبیین شده و ما نیز امیدواریم باهم بتوانیم بار سنگین مسئولیت را به سر منزل مقصود برسانیم. در مورد کسب ششمین عنوان پهلوانی هم باید بگویم که کسب این عنوان برای پنجمین دوره متوالی بخاطر زحمات و تمرینات خوبی بود که انجام دادم، مطمئنا به دست آوردن بازوبند پهلوانی وظیفه من را به مراتب سنگین تر می کند و من بایستی در تمامی امور اخلاقی و رفتاری در خور شان یک پهلوان باشم.

این بازوبند را تاکنون پهلوانان و بزرگان زیادی از ایران زمین بر بازو بسته اند و من امیدوارم شایسته ی این افتخار باشم، گرفتن لقب پهلوانی بسیار ارزشمند و مهم است و وظایف و مسئولیت های سنگینی را بر دوش پهلوان می گذارد.

رقابت های کشتی پهلوانی سال 98 ایران و انتخاب پهلوان سال بر اساس تفاهم نامه ای که میان فدراسیون های کشتی و پهلوانی و زورخانه ای شکل گرفت در روزهای 8 و 9 دی برگزار شد.

محل برگزاری این رقابت ها در سالن نمایشگاه های بازار بزرگ ایران بود و جواد خیابانی نیز به عنوان مجری در روز پایانی حضور یافت، در رده بندی تیمی هم تیم های مازندران، خراسان شمالی و فارس به ترتیب با 28،48 و 35 امتیاز اول تا سوم شدند و تیم خراسان جنوبی هم عنوان تیم اخلاق را به دست آورد.

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز چهارشنبه، 19 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!