جمعه، 7 ارديبهشت، 1403 | Friday 26th of April 2024
۱۷:۰۵
توپ و تور - کد خبر : 12576
يكشنبه، ۲۸ شهريور، ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰

تیم ملی والیبال ایران مقتدرانه قهرمان آسیا شد

تیم ملی کشورمان با هدایت مربی خوب ایرانی یعنی بهروز عطایی در این رقابت ها تنها یک ست را به حریفان خود واگذار کرد تا مقتدرانه قهرمان شود.

تیم ملی والیبال ایران مقتدرانه قهرمان آسیا شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین ، تیم ملی والیبال کشورمان در دیدار فینال رقابت های قهرمانی آسیا 2021 مقابل ژاپن به برتری رسید و قهرمان شد.

مسابقه نهایی رقابت های والیبال قهرمانی آسیا 2021 به میزبانی شهر چیبا ژاپن بین تیم های ملی ایران و ژاپن برگزار شد، تیم کشورمان با ترکیب ابتدائی صابر کاظمی ، جواد کریمی ، میثم صالحی ، محمدرضا حضرت پور ، میلاد عبادی پور و اصغر مجرد در زمین حاضر شد.

تیم ملی ایران در ست نخست عملکرد خوبی داشت و با نتیجه 27 بر 25 به برتری دست پیدا کرد ، در ست دوم هم شاگردان بهروز عطایی موفق شدند با نتیجه 25 بر 22 پیروز شوند تا در آستانه قهرمانی قرار بگیرند.

در ست سوم ژاپن تلاش زیادی داشت و تا مرز پیروزی هم رفت اما ملی پوشان ایران درنهایت با نتیجه 31 بر 29 پیروز شدند تا ایران برای چهارمین بار قهرمان آسیا شود. تیم ملی کشورمان با هدایت مربی خوب ایرانی یعنی بهروز عطایی در این رقابت ها تنها یک ست را به حریفان خود واگذار کرد تا مقتدرانه قهرمان شود.

تیم ملی والیبال ایران مقابل تیم های هنگ کنگ ، تایلند ، پاکستان ، کره جنوبی و چین تایپه با نتیجه 3 بر صفر پیروز شد و در مقابل چین 3 بر یک به برتری رسید تا به فینال برسد. ملی پوشان کشورمان در مقابل ژاپن میزبان هم 3 بر صفر برنده شد و طلسم نبردن این تیم در دیدار های اخیر هم شکسته شد.

ایران درحالی به عنوان قهرمانی آسیا رسید که بازیکنانی چون سیدمحمد موسوی ، سعید معروف ، امیر غفور و مهدی مرندی تیم کشورمان را همراهی نمی کردند و بازیکنان جوان در ترکیب حضور داشتند. در این رقابت ها صابر کاظمی فوق ستاره تیم ملی بود و بهترین عملکرد را در بین بازیکنان به نمایش گذاشت.

 

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار توپ و تور
پربیننده‌ترین اخبار توپ و تور
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز جمعه، 7 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!