جمعه، 7 ارديبهشت، 1403 | Friday 26th of April 2024
۱۷:۲۸
پنجشنبه، ۱۱ اسفند، ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰

توییتر قوانین خود را سخت تر می کند

توییتر قوانین خود برای مقابله با نظرات خشونت آمیز را سخت تر می کند ، این فقط بخشی از سری تغییرات توییتر می باشد.

توییتر قوانین خود را سخت تر می کند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین ، طبق سیاست‌های جدید توییتر، کاربران دیگر نمی‌توانند خواستار آسیب برای دیگران باشند یا گزاره‌های مشابه با آن را بیان کنند. در قوانین آمده است: «این مسئله مشتمل (اما نه محدود) بر ابراز امیدواری برای مرگ دیگران، دچارشدن به بیماری، حوادث ناگوار یا اتفاقات فیزیکی دیگری می‌شود که می‌توانند پیامدهای زیان‌بار به‌همراه داشته باشند.» این درحالی است که توییتر قبلاً ابراز امیدواری برای واردآمدن آسیب فیزیکی به اشخاص را مغایر با قوانین خود نمی‌دانست. 

به‌علاوه، حالا طبق قوانین جدید این شبکه اجتماعی، تهدید زیرساخت‌های ضروری برای فعالیت‌های روزانه، مدنی یا تجاری مردم هم ممنوع اعلام شده است. این محدودیت تهدید خانه یا پناهگاه‌های غیرنظامی را هم در بر می‌گیرد. کاربران همچنین دیگر نمی‌توانند در رابطه با بازی‌های ویدیویی یا رویدادهای ورزشی حرف‌های خشونت‌آمیز بزنند. 

توییتر می‌گوید در‌صورت نقض قوانین، حساب کاربری شما به حالت تعلیق درمی‌آید، اما اگر تخطی از قوانین حاد نباشد، ممکن است این شبکه اجتماعی از شما بخواهد که محتوای مربوطه را حذف کنید تا دوباره بتوانید به اکانت خود دسترسی داشته باشید.

کانال به واتساپ اضافه می‌شود؟

در نسخه بتای واتساپ ویژگی به نام newsletter اضافه شده است که هنوز مشخص نیست چه نوع عملکردی خواهد داشت. این احتمال وجود دارد که قابلیت newsletter، عملکردی مانند کانال‌های تلگرام داشته باشد. در این نسخه، طراحی بخش استاتوس‌ها، مانند اینستاگرام شده است.

 فناوری شارژ ۳۰۰ وات ردمی معرفی شد: شارژ کامل گوشی در تنها پنج دقیقه

فناوری شارژ ۳۰۰ وات ردمی می‌تواند باتری را در عرض تنها پنج دقیقه به‌طور کامل شارژ کند. پس از ۴۳ ثانیه، درصد شارژ باتری به ۱۰ می‌رسد و ۵۰ درصد باتری در عرض دو دقیقه شارژ می‌شود. ردمی می‌گوید آزمون شارژ ۳۰۰ وات را در گوشی ردمی نوت ۱۲ دیسکاوری ادیشن انجام داده است که باتری ۴٬۱۰۰ میلی‌آمپرساعتی دارد.

 

شرکت هوآوی به‌ دنبال ایجاد متاورس در شرق آسیا است

شرکت بزرگ هوآوی برای راه‌اندازی پروژه متاورس و وب ۳ خود با چندین شرکت بلاکچین وارد شراکت بزرگی شده است که هدف آن تسهیل پذیرش و گسترش سریع این فناوری‌ها در منطقه شرق آسیا است.

این پروژه با همکاری پولیگان (MATIC)، دیپ‌چین (DBC)، مورفئوس‌لب (MITX) و چندین شرکت حوزه بلاکچین صورت می‌گیرد. این تنها یکی از تلاش‌های هوآوی برای گسترش و توسعه فناوری‌های مرتبط با بلاکچین است. هوآوی همچنین اعلام داشت که تا سال ۲۰۳۰ قرار است شبکه "6G" را راه‌اندازی کند.

 

لنوو یک لپ‌تاپ مفهومی با نمایشگر رول‌شونده را در MWC 2023 به نمایش گذاشت

جدیدترین محصول شرکت لنوو از یک نمایشگر رول‌شونده OLED بهره می‌برد که می‌تواند ابعادی بین 12.7 تا 15.3 اینچ داشته باشد. بنابراین اگر به فضای بیشتری نسبت به حالت معمول نیاز داشته باشید، می‌توانید پنل آن را باز کنید.

نمایشگر رول‌شونده لپ‌تاپ مفهومی لنوو از طریق موتورهای دوقلو به‌صورت عمودی باز می‌شود و یک پنل کشیده را در اختیارتان قرار می‌دهد. این نمایشگر با توجه به اینکه به‌صورت عمودی باز می‌شود، بیشتر مناسب مطالعه اسناد و کدنویسی است تا تماشای فیلم و سریال. بااین‌حال اگر چنین محصولاتی به‌صورت تجاری روانه بازار شوند، مسلماً شاهد بهینه‌سازی نرم‌افزارها برای بهترین استفاده از آن‌ها خواهیم بود.

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار ارتباطات و فناوری اطلاعات
پربیننده‌ترین اخبار ارتباطات و فناوری اطلاعات
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز جمعه، 7 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!