جمعه، 7 ارديبهشت، 1403 | Friday 26th of April 2024
۰۵:۵۰
فوتبال و فوتسال - کد خبر : 14886
يكشنبه، ۱۲ دي، ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۰

توخل: چلسی می تواند با ماشین گل زنی منچستر سیتی مقابله کند

توماس توخل، سرمربی تیم چلسی، گفت که چلسی باید در این فصل برای رسیدن به منچسترسیتی، صدرنشین لیگ برتر، واقع بین باشد و افزود که مشکلات پرسنلی باشگاه به افت فرم آنها کمک کرده است.

توخل: چلسی می تواند با ماشین گل زنی منچستر سیتی مقابله کند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین، سیتی پس از پیروزی متوالی در 11 بازی اخیر خود در لیگ، 11 امتیاز با چلسی فاصله دارد و قصد دارد چهارمین عنوان قهرمانی خود را تحت هدایت پپ گواردیولا کسب کند.

به نقل از رویترز، توخل در مورد سیتی گفت: «این تیم، یک ماشین برنده است. این  مسئله فقط در مورد داشتن یک برتری نیست، بلکه آن ها در برابر هر تیم، برتری ای ایجاد می کنند. آنها بسیار خوب هستند، آنها بی امان هستند.»

وی ادامه داد: «آنها می دانند که برای چنین فصل های پرامتیازی آن هم بارها و بارها، چه چیزی لازم است. ما هرگز از باور یا اصرار دست بر نمی داریم، اما باید واقع بین باشیم. وقتی به سال 2021 (جدول فصل گذشته لیگ) نگاه می کنید، ما 20 امتیاز عقب هستیم. ما باید مراقب باشیم که بیش از حد جاه طلب نباشیم و از نگرفتن منچسترسیتی در نیم سال اول ناامید نشویم.»

چلسی در چهار بازی اخیر خود در لیگ یک برد داشته است. آنها در 15 ژانویه در لیگ برتر به مصاف سیتی خواهند رفت و یک هفته بعد در خانه با تاتنهام بازی خواهند کرد.

تیم توخل، مدافع خود، بن چیلول را به دلیل مصدومیت طولانی مدت زانو از دست داده است و روملو لوکاکو، تیمو ورنر، انگولو کانته، متئو کواچیچ و برخی دیگر به دلیل مصدومیت و  ابتلا به کووید-19 قادر به بازی نیستند.

توخل اظهار کرد: «شاید برای گرفتن منچسترسیتی بیش از یک فصل لازم باشد؛ زیرا پیشرفت آنها متوقف نخواهد شد. من کاملاً متقاعد شده‌ام که اگر هفته‌ها بدون حضور بازیکنان کلیدی، همچنان جایگاه خود را حفظ کرده ایم، قطعا در ادامه امتیازهای بیشتری کسب می‌کنیم و در پشت سر آنها قرار می‌گیریم.»

وی اشاره کرد: «به همین دلیل است که نیازی به منفی نگری نیست، نیازی به از دست دادن ایمان نیست. برعکس، ما گرسنه خواهیم ماند. ما دست از تلاش بر نمی داریم.»

 

منبع: www.reuters.com

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار فوتبال و فوتسال
پربیننده‌ترین اخبار فوتبال و فوتسال
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز جمعه، 7 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!