جمعه، 7 ارديبهشت، 1403 | Friday 26th of April 2024
۱۴:۱۳
ورزشی - کد خبر : 3234
چهارشنبه، ۲۰ فروردين، ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰

تنفس در میان گازهای اشک آور؛ تمریناتی که ستاره تاتنهام باید در سربازی تجربه کند

هرچند سون یک ورزشکار حرفه ای به شمار می رود اما همه این تمرینات برای او نامتعارف خواهد بود

تنفس در میان گازهای اشک آور؛ تمریناتی که ستاره تاتنهام باید در سربازی تجربه کند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین، سون هیونگ مین ستاره کره ای تیم تاتنهام این روزها در قرنطینه خانگی به سر می برد اما به زودی راهی خدمت سربازی خواهد شد. سون باوجود کسب عنوان قهرمانی در بازی های آسیایی از دولت کره جنوبی معافیت سربازی دریافت کرد اما مجبور است حداقل برای سه هفته تمرینات ارتش کشورش را پشت سر بگذارد.

او که از تاتنهام برای بازگشت به کره مجوز گرفته بود اکنون در قرنطینه به سر می برد اما پس از پایان قرنطینه راهی جزیره ججو خواهد شد، خبرگزاری "رویترز" از یک منبع موثق شرایطی را که در تمرینات ارتش کره جنوبی وجود دارد نقل کرده است.


اگر سون در دوران قرنطینه مشکلی نداشته باشد در روز اول اردیبهشت ماه راهی پایگاه ارتش کره جنوبی در جزیره ججو می شود، از تمریناتی که او باید در دوران چند هفته ای خدمت سربازی پشت سر بگذارد می توان به 30 کیلومتر پیاده روی با حمل بار 40 کیلوگرمی، پر و خالی کرده اسلحه و زندگی کنار آتش اشاره کرد. اما درکنار همه این ها سخت ترین تمرین تنفس در اتاق گاز می باشد، این اتاق از گازهای شیمیایی و اشک آور پر شده و ستاره تاتنهام باید در این شرایط تنفس کند. این تمرین که به عنوان آخرین تمرین شناخته می شود به GBRN معروف است که مخفف کلمات شیمیایی، بیولوژیکی، رادیولوژیکی و هسته ای می باشد. تمرین به این صورت است که سرباز ها با ماسک وارد اتاق می شوند و باید برای لحظاتی ماسک را از صورت خود برداشته و با پاشیدن آب بر روی سر و صورت و جاری شدن اشک در این شرایط مقاومت کنند.


یکی از فرماندهان ارتش کره جنوبی در مورد این تمرینات می گوید: هنگامی که در سربازی هستید باید بتوانید تفنگ را سریع پر کنید، درمیان گازهای اشک آور تنفس کنید، در جنگ های تن به تن مبارزه کنید و مسافت طولانی را دویده یا سینه خیز طی کنید.


هرچند سون یک ورزشکار حرفه ای به شمار می رود اما همه این تمرینات برای او نامتعارف خواهد بود، سون پس از اتمام سربازی باید خود را برای همراهی با تاتنهام در لیگ جزیره آماده کند.

 

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز جمعه، 7 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!