جمعه، 7 ارديبهشت، 1403 | Friday 26th of April 2024
۲۲:۰۹
اجتماعی - کد خبر : 9637
جمعه، ۳۱ ارديبهشت، ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۰

تمام تلاشمان را برای رفع مشکل رانندگان شرکت واحد می کنیم

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: شرکت واحد به استناد قانون کار، نسبت به اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل کارگری اقدام کرده است.

تمام تلاشمان را برای رفع مشکل رانندگان شرکت واحد می کنیم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین به نقل از فارس، محمود ترفع، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران  درباره اجرای طرح طبقه بندی مشاغل، پرداخت معوقات و تحویل لباس کار رانندگان اتوبوس اظهارداشت: این موضوع در دستور کار است و شرکت واحد به استناد قانون کار، نسبت به اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل کارگری اقدام کرده و با توجه آغاز فرآیند اجرایی کار، انشاالله پس از اتمام کار مشاور و اخذ تاییدیه های لازم تا پایان سال شاهد عملیاتی شدن آن خواهیم بود.

وی همچنین اظهار کرد: به منظور ایجاد انگیزه و تقویت روحیه خدمتی کارگران شرکت واحد با توجه به تخصصی شدن مشاغل و پست‌ها از  سال‌های گذشته، با پیگیری‌های به عمل آمده مجوزهای لازم برای بازنگری طرح، اخذ و سال گذشته به تصویب هیئت مدیره شرکت رسیده است.

ترفع با بیان اینکه ملزومات حفاظت فردی مطابق قانون کار برای کارگران شرکت واحد، خریداری و تحویل شده است، تصریح کرد: در خصوص لباس کار نیز مناقصه برگزار شده و در حال تهیه آن هستیم، همچنین در خصوص موضوع شیر و کیک کارگران، سهمیه شیر تا پایان اسفند ١٣٩٩ در فیش حقوقی ماه جاری پرداخت و برای فروردین و اردیبهشت به زودی اقدام خواهد شد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با استقبال از ورود اعضای شورای شهر تهران به مباحث مربوط به این شرکت خاطرنشان کرد: البته استمداد و انتظار داریم شورای شهر با انجام اقدامات حمایتی و مساعدت های مالی در جهت حل مسائل و مشکلات رانندگان و کارکنان شرکت واحد، بیش از گذشته در کنار این شرکت باشد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با تاکید بر اینکه دغدغه رانندگان و کارکنان این شرکت را دغدغه خود می‌دانیم و تمام توان خود را به کار گرفته‌ایم تا مسائل و مشکلات همکارانمان را حل و فصل کنیم، گفت: کارکنان و رانندگان عزیز شرکت واحد، بهتر از هر کسی می‌دانند که برای رفع دغدغه‌های اداری و معیشتی و حل مسائل و مشکلات این عزیزان از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نمی‌کنیم.

 

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز جمعه، 7 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!