جمعه، 7 ارديبهشت، 1403 | Friday 26th of April 2024
۰۹:۲۷
دفاعی نظامی - کد خبر : 11093
سه شنبه، ۲۹ تير، ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰

تقدیر نمایندگان مجلس از اقدامات ارتش در سیستان وبلوپستان

۱۵۰ نفر از نمایندگان ملت باصدور بیانیه ای از خدمات نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان سیستان و بلوچستان در موضوع کرونا قدردانی کردند.

تقدیر نمایندگان مجلس از اقدامات ارتش در سیستان وبلوپستان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین،نمایندگان مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه‌ای از اقدامات ارتش در مبارزه با بیماری کرونا در استان سیستان و بلوچستان تقدیر و تشکر کردند.

بر اساس این گزارش  ۱۵۰ نفر از نمایندگان در تقدیر و تشکر از خدمات نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان سیستان و بلوچستان در موضوع کرونا  باصدور بیانیه ای  که توسط سید محسن دهنوی، عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی  قرائت شد از فداییان  سلحشور ملت قدردانی کردند.

متن بیانیه بدین شرح است:

نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با ورود بهنگام و با اقتدار در استان سیستان و بلوچستان، جلوه‌ای بی بدیل از حضور، اقدام و عمل راستین را به نمایش گذاشت و بار دیگر امید را بر دل‌های عاشقان این سرزمین به واسطه داشتن سربازان شایسته، پُررنگ نمود که با این اقدام، همزمان با حضور گسترده و مستمر در مرزهای شرق کشور و نمایش قدرت در مقابله با تهدیدها، همیاری و کمک به مردم رنج دیده به آیه شریفه « أَشِدّاءُ عَلَى الکُفّارِ رُحَماءُ بَینَهُم» عینیت بخشیدند.

در همین راستا بخشی از اقدامات نیروی زمینی ارتش در استان سیستان و بلوچستان را به سمع و نظر ملت شریف ایران رسانده و از ایشان تقدیر و تشکر می‌نماییم:

  • اقدامات درمانی از جمله اعزام 50 نفر از کادر درمان آجا از جمله پزشک، پرستار و بهیار به مراکز درمانی نزاجا توسط هواپیماها به استان سیستان و بلوچستان
  • ارسال بیش از 20 هزار قلم تجهیزات پزشکی به عنوان اولین محموله کمک‌رسانی به منطقه زاهدان
  • کمک، خرید و واگذاری 5 مخزن اکسیژن 10، 25 و 30 تنی جهت نصب در بیمارستان‌های استان به ارزش بیش از 8 میلیارد تومان
  • احداث بیمارستان 60 تختخوابی در بیمارستان 562 منطقه‌ای ارتش در زاهدان جهت بستری و درمان بیماران کرونایی در مدت 4 روز و همچنین ده‌ها اقدام درمانی و عملیاتی دیگر.

ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک پیشاپیش عید سعید قربان، به نمایندگی از ملت بزرگ ایران اسلامی مصداق حدیث شریف «مَن لَم یَشکُرِالمَخلوقَ، لَم یَشکُرِ الخالقَ» از تلاش‌های صادقانه و مجاهدت‌های خستگی‌ناپذیر امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده محترم کل ارتش جمهوری اسلامی ایران و همچنین کلیه فرماندهان، افسران و درجه‌داران و سربازان خدوم ولایتمدار نیروی زمینی محوری ارتش قدردانی می‌نماییم و امید داریم با توکل به خدا و با عنایات خاصه حضرت ولیعصر (عج) و تحت امر فرماندهی فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی)، همواره در انجام وظایف سربازی و خدمتگذاری به میهن اسلامی موفق و منصور باشند؛ ان‌شاءالله.

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار دفاعی نظامی
پربیننده‌ترین اخبار دفاعی نظامی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز جمعه، 7 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!