شنبه، 8 ارديبهشت، 1403 | Saturday 27th of April 2024
۰۴:۳۶
ورزشی - کد خبر : 5803
شنبه، ۲۹ آذر، ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰

ترکیب پرسپولیس برای فینال مقابل اولسان هیوندای مشخص شد

نماینده کشورمان با وجود از دست دادن چند بازیکن تاثیرگذار خود به دیدار فینال رسیده است و اگر روز پرسپولیس باشد می توان جام را در دستان سیدجلال تصور کرد

ترکیب پرسپولیس برای فینال مقابل اولسان هیوندای مشخص شد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین، در کمتر از 3 ساعت مانده به دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا قصد داریم به ترکیب نماینده ایران در مسابقه فینال بپردازیم. پرسپولیس برای این مسابقه 4 بازیکن اصلی خود را در اختیار نخواهد داشت، شجاع خلیل زاده(مدافع، جدا شده) ، وحید امیری و احسان پهلوان (هافبک ها ، محرومیت) و شاید مهمترین بازیکن تیم یعنی عیسی آل کثیر به دلیل محرومیت 6 ماهه که نبود هرکدام می تواند برای پرسپولیس دردسرساز شود. 
 
دروازبان حامد لک ؛ گاوصندوق بدون کلید!
 
 
انتخاب اول گل محمدی برای حفاظت از دروازه پرسپولیس حامد لک خواهد بود ، سنگربانی که جایگزین علیرضا بیرانوند شد و شاید خوشبین ترین هوادار پرسپولیس هم انتظار چنین عملکردی را از او نداشت. لک در 7 دیداری که در لیگ قهرمانان برای پرسپولیس به میدان رفت تنها 2 گل خورده داشت که آن هم از روی نقطه پنالتی بود. دروازبان بلند قامت پرسپولیس تاکنون در هیچ یک از بازی های این تیم چه در لیگ برتر و چه در آسیا در جریان بازی گلی را دریافت نکرده و به همین دلیل است که برخی به او لقب گاوصندوق بدون کلید دادند!.
 
مدافعان میانی : سیدجلال حسینی و محمدحسین کنعانی زادگان
 
نقطه قوت پرسپولیس در این سال ها خط دفاعی بوده که رهبری ان بر عهده سیدجلال حسینی بازیکن تمام نشدنی فوتبال ایران است. مدافع 39 ساله ای که مانند یک جوان 20 ساله در زمین دوندگی دارد و مقابل مهاجمان قلدر کم نمی آورد. در کنار او کنعانی زادگان قرار خواهد گرفت که زمانی مورد غضب هواداران پرسپولیس بود اما با درخشش در ترکیب این تیم محبوبیت خاصی را به دست آورد و بسیاری از هواداران پرسپولیس منتظر شادی منحصر به فرد او در صورت قهرمانی یا حتی گلزنی هستند.
 
مدافعان کناری ؛ سعید آقایی و مهدی شیری
 
سعید آقایی با 3 پاس گل بهترین بازیکن پرسپولیس در این زمینه محسوب می شود و انتخاب بدیهی گل محمدی برای دفاع چپ خواهد بود. اما در سمت راست به احتمال زیاد مهدی شیری بازی می کند که در 7 دیدار گذشته آسیایی کمتر از 50 دقیقه برای پرسپولیس به میدان رفت، به این دلیل که سیامک نعمتی در این پست حضور داشت و اکنون با توجه به محرومیت چند بازیکن این فرصت به شیری داده خواهد شد. 
 
هافبک های دفاعی ؛ میلاد سرلک و احمد نوراللهی
 
کمربند خط میانی پرسپولیس با حضور این دو بازیکن مستحکم خواهد بود ، البته پرسپولیس کمال کامیابی نیا را هم روی نیمکت دارد و چه بسا این سه نفر همزمان در ترکیب قرار بگیرند. میلاد سرلک به عنوان یار تازه وارد پرسپولیس عملکرد فوق العاده ای از خود بر جای گذاشته است، هم او  و هم نوراللهی از قدرت شوتزنی خوبی برخوردار هستند و شاید شوت های آن ها گره گشای بازی باشد. 
 
هافبک های هجومی ؛ امید عالیشاه ، بشار رسن ، سیامک نعمتی
 
با توجه به اینکه احتمالا پرسپولیس با ترکیب 4231 به میدان خواهد رفت ، این سه نفر مامور موقعیت سازی و گلزنی در خط حمله تیم خواهند بود. عالیشاه که در بازی های گذشته لیگ قهرمانان به عنوان یار تعویضی به میدان آمد و موثر هم ظاهر شد اینبار در ترکیب اصلی به دنبال اثبات شایستگی های خود می باشد. بشار رسن هافبک محبوب عراقی پرسپولیسی ها هم وظیفه بازیسازی را دارد و درواقع عنصر خلاقیت پرسپولیس خواهد بود. و سیامک نعمتی که شاید در طول بازی به نوک خط حمله هم ملحق شود.
 
مهاجم ؛ مهدی عبدی 
 
تک مهاجم پرسپولیس برای دیدار فینال احتمالا مهدی عبدی جوان خواهد بود ، عبدی در دیدار نیمه نهایی و با غیبت آل کثیر در ترکیب اصلی حضور داشت و گل تساوی بخش پرسپولیس را وارد دروازه النصر کرد. انگیزه بالای این مهاجم جوان می تواند برای تیم ثمربخش باشد ، هرچند روی نیمکت هم آرمان رمضانی حضور دارد که با قدرت سرزنی بالا شاید در صورت لزوم به میدان بیاید. 
 
این ترکیب پرسپولیس در دیدار فینال خواهد بود ، نماینده کشورمان با وجود از دست دادن چند بازیکن تاثیرگذار خود به دیدار فینال رسیده است و اگر روز پرسپولیس باشد می توان جام را در دستان سیدجلال تصور کرد. 
 
ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز شنبه، 8 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!