جمعه، 7 ارديبهشت، 1403 | Friday 26th of April 2024
۱۷:۱۹
اروپا و آمریکا - کد خبر : 17432
يكشنبه، ۲۸ اسفند، ۱۴۰۱ - ۸:۰۰

ترامپ : سه شنبه دستگیر می شوم ، هوادارانم اعتراض کنند

گزارشات متعددی از سوی منابع اطلاعاتی ناشناسی منتشر شده که نشان می دهد آژانس‌های فدرال، ایالتی و محلی اجرای قانون در حال بحث و گفتگو بر سر دستگیری ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا هستند .

ترامپ : سه شنبه دستگیر می شوم ، هوادارانم اعتراض کنند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین ، بنظر می رسد اخبار منتشر شده در رابطه با دستگیری ترامپ بسیار است و نشانه های آن به وضوح در منهتن دیده می شود و ترس نیروهای امنیتی از این است که بار دیگر اتفاقات شورش کنگره 2020 تکرار شود و بار دیگر هواداران ترامپ دست به اسلحه شوند.

منابع اطلاعاتی مختلفی اطلاع داده اند که این اقدام در راستای پرونده حق السکوت ترامپ به یک زن است و هنوز در بین سرویس های امنیتی اختلافاتی در رابطه با دستگیری ترامپ هست و احتمالاتی هست که سه شنبه این هفته ، دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا و یکی از کاندیداتورهای ریاست جمهوری سال 2024 آمریکا ، دستگیر شود.

ترامپ پیش از رسیدن به مقام ریاست جمهوری در سال 2016 نیز متهم به تجاوز جنسی شده بود و زنان بسیاری پرده از این موضوع برداشتند و بعد از رسیدن ترامپ به کاخ سفید و پیروزی در انتخابات و به دلیل صیانت از مقامات عالی رتبه در برابر جرائم مختلف ، از اجرار احکام در قبال او خود داری شد.

اما در حال حاضر این مقام های قضایی و سرویس های امنیتی آمریکا هستند که نگران متهم کردن ترامپ هستند و دلیل آن هم اتفاقات و وقایع مربوط به شورش 2020 کنگره است و همین موضوع باعث شده تا نگرانی ها به اوج خود برسد.

مطمعنا این موضوع که ممکن است طرفداران افراطی ترامپ دست به عمل شوند وجود دارد و در حال حاضر این موضوع باعث آشفتگی زیادی در آمریکا شده است.

به نقل از شبکه خبری راشاتودی، این آژانس‌ها در حال انجام ارزیابی های امنیتی اولیه در داخل و اطراف دادگاهی در منهتن هستند تا برای احتمال دستگیری دونالد ترامپ، رئیس جمهوری سابق آمریکا در ارتباط با یک پرونده حق السکوت به یک زن مرتبط با ترامپ آماده باشند و بیشتر نگرانی ها از بابت هوادران افراطی او است.

همچنین  مقام های مطلع تاکید دارند که گفت‌وگوها در این باره، محتاطانه است و هنوز هیج پرونده‌ای تشکیل نشده، این را نیز می‌گویند که آماده سازی‌ها برای دستگیری احتمالی می‌تواند  در روزهای آتی بی انجامد و به گونه ای برای این موضوع برنامه ریزی شود..

چهار تن از مقام‌های اجرای قانون به آسوشیتدپرس تایید کردند که گفت‌وگوهایی صورت گرفته و این را هم عنوان داشتند که اقداماتی برای احتمال دستگیری و حضور ترامپ در دادگاه در نظر گرفته شده است.

طبق  گزارش‌های منتشر شده از سوی منابع اطلاعاتی ، آژانس‌هایی که در مورد آمادگی‌های امنیتی بحث می‌کنند شامل اداره پلیس نیویورک، افسران دادگاه ایالتی نیویورک، سرویس مخفی ایالات متحده، گروه ویژه تروریستی اف.‌بی.‌آی، و دفتر منهتن می‌شوند. و جلسات فشرده ای بین فرماندهان این نیروها انجام شده تا نگرانی ها و همچنین شرایط موجود برای قبل و بعد از دستگیری ترامپ را شرح دهند.

دونالد ترامپ ، رئیس جمهوری سابق ایالات متحده تحت تحقیقات هیات منصفه است که توسط دفتر دادستانی منطقه‌ای منهتن به اتهام جعل سوابق تجاری آغاز شده و همچنین متهم است که از طریق وکیل وقت خود، مایکل کوهن، مبلغ ۱۳۰ هزار دلار به بازیگر فیلم‌های غیراخلاقی "استورمی دنیلز" پرداخت کرده است. و همینطور با بازیگران این فیلم های غیر اخلاقی به واسطه زور رابطه ایجاد کرده است و به نوعی در حال حاضر ترامپ متهم به تجاوز جنسی نیز هست.

دنیلز ادعا می‌کند که در طول مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری ۲۰۱۶ به او این پول پرداخت شده تا در مورد روابط ادعایی با ترامپ در گذشته سکوت کند، اگرچه خود ترامپ وجود چنین روابطی را رد می‌کند.

یکی از وکلای ترامپ با بیان اینکه اگر موکلش متهم شود، روند عادی دادگاه را پیروی می‌کند، تاکید دارد که ترامپ بیگناه است.

دونالد ترامپ گفت که انتظار دارد روز سه‌شنبه در منهتن دستگیر شود - و از پیروانش خواست به اتهامات احتمالی او اعتراض کنند.

او در شبکه تروث سوشال به پیروان خود گفت: کاندیدای جمهوری‌خواه و رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده آمریکا، در سه‌شنبه هفته آینده دستگیر خواهد شد. اعتراض کنید، ملت ما را پس بگیرید!» .

او در پست خود از آلوین براگ، دادستان منطقه منهتن، به عنوان "فاسد و بسیار سیاسی" انتقاد و تاکید کرد که مرتکب جرمی نشده است و به پیروانش یادآوری کرد که کمپین براگ به شدت توسط میلیاردر لیبرال جورج سوروس تامین مالی شده است.

همان طور که گفته شد ، در حال حاضر ، منهتن در آشفتگی عجیبی فرو رفته است و نگرانی ها از بابت به خطر افتادن جان انسان هاست.

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار اروپا و آمریکا
پربیننده‌ترین اخبار اروپا و آمریکا
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز جمعه، 7 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!