جمعه، 7 ارديبهشت، 1403 | Friday 26th of April 2024
۱۲:۳۴
ورزشی - کد خبر : 5379
دوشنبه، ۲۶ آبان، ۱۳۹۹ - ۸:۰۰

تائید حضور پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا توسط AFC

پرسپولیس که به عنوان قهرمان غرب آسیا به دیدار فینال صعود کرده منتظر است تا رقیب شرق آسیایی خود را برای مسابقه 19 دسامبر(29آذر) که در ورزشگاه الجنوب دوحه برگزار خواهد شد بشناسد

تائید حضور پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا توسط AFC
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین، با وجود اینکه تیم پرسپولیس با شکست النصر عربستان در نیمه نهایی به دیدار نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرده بود، اما تیم عربستانی قصد داشت با شکایت و سنگ اندازی این مهم را زیر سوال ببرد. سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز با انتشار مطلبی ضمن تائید بر فینالیست بودن تیم پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا 2020، عنوان کرد که شاگردان یحیی گلمحمدی منتظر مشخص شدن رقیب خود از بین تیم های شرق آسیا هستند. 
 
تاکید سایت AFC بر فینالیست بودن پرسپولیس
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در این زمینه نوشت: تیم پرسپولیس که به عنوان قهرمان غرب آسیا به دیدار فینال صعود کرده منتظر است تا رقیب شرق آسیایی خود را برای مسابقه 19 دسامبر(29آذر) که در ورزشگاه الجنوب دوحه برگزار خواهد شد بشناسد. حالا که نماینده غرب آسیا منتظر نماینده شرق آسیاست انتظار می رود که همچون مسابقات ماه سپتامبر این مسابقات هم با موفقیت تکرار شود. 
 
 
در این مطلب با اشاره به مدعی بودن نمایندگان چین، ژاپن و کره جنوبی برای صعود به فینال، از موفقیت آمیز بودن رعایت پروتکل های بهداشتی توسط بازیکنان، مربیان و مسوئولان تیم ها که تحت نظارت شدید بودند صحبت شده است. همچنین با توجه به موفقیت آمیز بودن استفاده از کمک داور ویدئویی در رقابت های حذفی غرب آسیا، از این تکنولوژی در رقابت تیم های شرق هم استفاده خواهد شد. 
 
شکایت دوباره عربستانی ها اینبار در CAS
تاکید چندین باره کنفدراسیون فوتبال آسیا بر فینالیست بودن تیم پرسپولیس درحالی است که عربستانی ها پس از رد شکایت خود علیه پرسپولیس توسط AFC و کمیته استیناف قصد دارند شکایت دیگری را تنظیم و به دادگاه بین المللی ورزش CAS ارسال کنند. 
 
ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز جمعه، 7 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!