جمعه، 7 ارديبهشت، 1403 | Friday 26th of April 2024
۲۰:۵۴
يكشنبه، ۱۴ اسفند، ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰

بهترین گوشی جهان در سال 2023 معرفی شد

آیفون 14 پرو برنده بهترین گوشی هوشمند در جوایز جهانی موبایل 2023 شد.

بهترین گوشی جهان در سال 2023 معرفی شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین ،  کنگره جهانی موبایل 2023 بارسلون به پایان رسید و شرکت‌های مختلف ازجمله اپل، TCL و موتورولا برنده جوایز GLOMO یا جوایز جهانی موبایل شدند.

امسال جایزه بهترین گوشی هوشمند به آیفون 14 پرو رسید. در حالی گوشی اپل این جایزه را گرفت که گوشی‌های گوگل پیکسل 7 پرو، ناتینگ فون 1، سامسونگ گلکسی زد فلیپ 4 و زد فولد 4 جزو دستگاه‌های مدنظر MWC بودند.

در بخش ارتباطات ماهواره‌ای، GLOMO جایزه «بهترین دستگاه در نمایشگاه» را به موتورولا Defy Satellite Link داد. محصولی که توسط Bullit و با تراشه مدیاتک ساخته شده است.

این گجت کوچک از طریق بلوتوث به گوشی‌های اندرویدی و آیفون متصل می‌شود و امکان ارسال و دریافت پیام از طریق ماهواره‌ها را فراهم می‌کند، البته برای استفاده از آن آسمان باید صاف باشد و همچنین حق اشتراک آن را پرداخت کرده باشید.

تاریخ احتمالی معرفی گلکسی A34 و A54 سامسونگ مشخص شد

 سامسونگ قصد دارد اعضای جدید گوشی‌های هوشمند سری A خود را تحت نام‌های گلکسی A34 5G و A54 5G در ۲۴ اسفند ماه به صورت رسمی معرفی نماید.

اگرچه نمی‌توان تاریخ اعلام شده را با قطعیت معتبر دانست؛ ولی با توجه به انتشار جزئیات و تصاویر متعدد پیرامون این دستگاه‌ها، دور از انتظار نیست که طی هفته‌های آتی شاهد معرفی آنها باشیم.

شارژدهی بیش از یک هفته؛ یک کاربر گلکسی A32 را به باتری 30,000 میلی‌آمپرساعتی مجهز کرد! یک کاربر ردیت شارژدهی گوشی پایین‌رده 150 دلاری سامسونگ را به‌طور چشمگیری افزایش داده است.

این دستگاه درحالت استاندارد یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی دارد که به راحتی می‌تواند تا یک روز شارژ داشته باشد. اما ظاهراً این میزان شارژ برای کاربر ردیت کافی نبوده است.

این کاربر یک باتری 30,000 میلی‌آمپرساعتی را به گوشی هوشمندش اضافه کرده است که با یکبار شارژ، بیش از یک هفته دوام می‌آورد و حتی شاید بتوان از این دستگاه جدید برای دو هفته هم استفاده کرد!

فاکسکان، یکی از تولیدکنندگان اپل، قصد دارد حدود 700 میلیون دلار برای ساخت یک کارخانه جدید در هند سرمایه‌گذاری کند تا از این طریق تولید داخلی این کشور را افزایش دهد. این کارخانه که در نزدیکی فرودگاه بنگلور قرار خواهد گرفت، آیفون و سایر محصولات اپل را مونتاژ می‌کند.

سرمایه‌گذاری فاکسکان نشان‌دهنده تصمیم اپل برای انتقال تولید محصولات از چین به هند است و انتظار می‌رود بیش از 100 هزار شغل ایجاد کند.

کارخانه جدید فاکسکان در زمینی به مساحت 300 هکتار در نزدیکی فرودگاه بنگلور که مرکز ایالت کرناتکه است، ساخته خواهد شد. گفته می‌شود که این کارخانه قطعات آیفون را تولید خواهد کرد و حتی خود آیفون را نیز مونتاژ می‌کند. فاکسکان همچنین ممکن است از این کارخانه برای تولید قطعات موردنیاز کسب‌و‌کار خودروهای الکتریکی خود استفاده کند.

فردی به نام «برنو رافائل» هنگام کایاک‌سواری برای نجات جان زنی که درحال غرق‌شدن بود، به درون دریاچه پرید. او موفق شد این شخص را به خشکی برساند، اما در جریان این کار، گوشی آیفون خود را گم گرد.

یک هفته بعد، برنو پستی را در شبکه‌های اجتماعی از یک مربی غواصی به نام «ادینهو روچا» مشاهده کرد که آیفون او را از اعماق آب پیدا کرده بود. ادینهو ویدیویی ضبط کرد و آن را در شبکه‌های اجتماعی منتشر نمود تا بتواند از این طریق مالک دستگاه را پیدا کند. این ویدیو 17 هزار بار مشاهده شد و درنهایت به‌لطف به‌اشتراک‌گذاری آن، برنو رافائل به‌عنوان صاحب دستگاه پیدا شد.

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار ارتباطات و فناوری اطلاعات
پربیننده‌ترین اخبار ارتباطات و فناوری اطلاعات
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز جمعه، 7 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!