جمعه، 7 ارديبهشت، 1403 | Friday 26th of April 2024
۰۸:۲۵
اجتماعی - کد خبر : 3400
پنجشنبه، ۲۸ فروردين، ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰

به مناسبت روز ارتش، سردار سرلشکر باقری با فرمانده کل ارتش دیدار و گفت وگو کرد

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح:ارتش جمهوری اسلامی ایران موفق‌تر از همیشه در حال اجرای مأموریت‌ها است

به مناسبت روز ارتش، سردار سرلشکر باقری با فرمانده کل ارتش دیدار و گفت وگو کرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین، سردار سرلشکر پاسدار  محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح یا حضور در ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران، با امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش دیدار و گفتگو کرد.

سرلشکر باقری در این دیدار با تبریک روز ارتش وحماسه آفرینی‌های نیروی زمینی قهرمان گفت:

خداوند را شاکریم که ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور امیر سرلشکر موسوی تحت تدابیر و منویات فرماندهی مقام معظم رهبری، روز به روز مقتدرتر، فعال تر، پای کارتر و منسجم تر از همیشه مأموریت‌های خود را به انجام می‌رساند.

وی با بیان اینکه بحمدالله ارتش جمهوری اسلامی ایران در مقابله با ویروس کرونا بسیار خوش درخشیده است افزود: ارتش در همه مأموریت‌های محوله و حتی بصورت خودجوش در حوزه‌هایی که وظیفه‌ای برایش تعریف نشده بود، خودش جستجو و به بهترین نحو ورود کرد و اقدامات و خدمات شایان توجهی به ملت شریف ایران در بیمارستان‌ها، جاده‌ها، شهرهای مختلف و نقاهتگاه‌ها ارائه کرد و صحنه‌های درخشانی از ایثار وهمدلی را رقم زد و هنوز هم این فداکاری‌ها ادامه دارد.

امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش نیز در این دیدار با بیان اینکه ارتش از اواخر اسفند ماه و پس از شیوع کرونا در کشور چین آمادگی‌های لازم را ایجاد  و به همه یگان‌های تحت امر ابلاغ کرده بود گفت: در راستای اجرای تدابیر فرماندهی معظم کل قوا و ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح، ظرفیت‌های بهداشتی و درمانی ارتش جمهوری اسلامی ایران برای امدادرسانی به ستاد ملی مبارزه با کرونا با حداکثر توان در خدمت ملت شریف ایران بوده و این روند  تا پایان ریشه کن شدن این ویروس منحوس از کشور ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر لزوم «جهاد مومنانه» اقشار مختلف جامعه برای کمک به مردم آسیب دیده افزود:

ارتش جمهوری اسلامی ایران آمادگی دارد در سراسر  کشور بویژه در مناطق دورافتاده و کم برخوردار با همکاری نهادهای حمایتی، با پای کار آوردن ظرفیت‌های نیروی انسانی و تجهیزاتی به مردم شریف ایران امدادرسانی کند.

فرمانده کل ارتش خاطر نشان کرد: امسال بمناسبت روز ارتش طرح رژه جایگزین با عنوان «رژه خدمت» و با شعار «مدافعان وطن، یاوران سلامت» در تهران و مراکز استان‌ها خواهیم داشت که طی آن، در تداوم امدادرسانی به مردم عزیز کشورمان بمنظور مبارزه با ویروس کرونا، تجهیزات و امکانات بهداشتی و درمانی ارتش به مناطق مختلف کشور گسیل خواهد شد.

سرلشکر محمد باقری در دیدار با فرمانده کل ارتش گفت:

ارتش جمهوری اسلامی ایران با انسجام ، سازماندهی مناسب، پا در رکابی و آمادگی کامل و تحرک بالا، شجاعانه و موفق تر از همیشه در حال اجرای مأموریت‌ها است.

سردار سرلشکر باقری با بیان اینکه باید خداوند را بخاطر چنین ارتش فداکار و مردمی شاکر بود،گفت :  امیدواریم در سال ۹۹ که سال جهش تولید است، به فضل الهی شاهد جهش توفیقات بخش دفاعی و نیروهای مسلح کشورمان باشیم و ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز بیش از گذشته و بهتر از گذشته در همه زمینه‌ها درخشش و موفقیت داشته باشد.

 
 
ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز جمعه، 7 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!