جمعه، 7 ارديبهشت، 1403 | Friday 26th of April 2024
۱۹:۱۹
ورزشی - کد خبر : 4910
سه شنبه، ۷ مرداد، ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۹

برگزاری دو دیدار معوقه لیگ برتر؛ برد استقلال و بازگشت رویایی نساجی

فولاد خوزستان که با 2 گل از حریف پیش بود با از دست دادن 3 امتیاز کار سختی برای کسب سهمیه خواهد داشت.

برگزاری دو دیدار معوقه لیگ برتر؛ برد استقلال و بازگشت رویایی نساجی
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین، شب گذشته دو دیدار معوقه از هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال ایران جام خلیج فارس برگزار شد. در پایان این دیدارها تیم های استقلال و نسجای موفق شدند مقابل میزبان های خود به برتری دست پیدا کنند و جایگاه خود در جدول رده بندی را ارتقا دهند.
 
استقلال با برد به آسیا نزدیک شد

تیم استقلال که به دلیل داشتن چند بازیکن مبتلا به کرونا در هفته بیست و سوم از سفر به شهر جم امتناع کرده بود سرانجام مقابل پارس جنوبی جم قرار گرفت. استقلال در این مسابقه عملکرد بهتری از خود نشان داد و در دقیقه 26 توسط "کریمی" به گل نخست دست پیدا کرد، در ادامه هم 2 شوت مطهری به تیر دروازه پارس جنوبی برخورد کرد تا اختلاف همان یک گل باقی بماند. 
 
 
در نیمه دوم و در دقیقه 62 اینبار نوبت به "دیاباته" رسید تا دروازه پارس جم را باز کند، دیاباته که پاس گل اول استقلال را هم فراهم کرده بود نقش موثری در پیروزی تیمش داشت. در دقیقه 80 مسابقه تیم میزبان صاحب ضربه پنالتی شد اما "نوری" با بی دقتی این فرصت را از دست داد، درنهایت استقلال به 3 امتیاز این مسابقه رسید تا مجموع امتیازات خود را به عدد 45 رسانده و به رده دوم جدول صعود کند.
 
کامبک طوفانی نساجی در 10 دقیقه

تیم های نساجی و فولاد هم در قائمشهر به مصاف هم رفتند که در پایان این دیدار پرهیجان تیم نساجی به برتری دست پیدا کرد. در این دیدار ابتدا تیم فولاد توسط "پریرا" در دقیقه 34 به گل رسید، در نیمه دوم هم این فولاد بود که توسط "کولیبالیگ گل دوم را وارد دروازه نساجی کرد. در دقیقه 65 حیدریه از تیم فولاد اخراج شد تا کار شاگردان جواد نکونام برای حفظ نتیجه دشوار شود. 
 
 
تیم نساجی که با یک یار بیشتر حملات خود را افزایش داده بود در دقیقه 80 توسط "شیری" یکی از گل های خورده را جبران کرد. در ادامه بازهم شیری و اینبار از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد تا بازی به تساوی کشیده شود، و سرانجام در دقیقه 95 "ممشلی" موفق شد گل سوم نساجی و پیروزی بخش این تیم را به ثمر برساند. نساجی با این برد 32 امتیازی شد و بدون تغییر در جایگاه نهم باقی ماند، اما فولاد خوزستان که با 2 گل از حریف پیش بود با از دست دادن 3 امتیاز کار سختی برای کسب سهمیه خواهد داشت. 
 
ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز جمعه، 7 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!