جمعه، 7 ارديبهشت، 1403 | Friday 26th of April 2024
۰۲:۳۰
اجتماعی - کد خبر : 11595
چهارشنبه، ۲۰ مرداد، ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰

برگزاری آزمون استخدامی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری

روز جمعه ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ آزمون استخدام پیمانی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری برگزار می شود و کارت ورود به جلسه این آزمون نیز از ۱۹ مرداد بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفته است.

برگزاری آزمون استخدامی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین به نقل از ایلنا، اباصلت خراسانی، مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی وزارت علوم تحقیقات و فناوری با اشاره به اینکه این آزمون در ۱۸۸ شهرستان کشور به صورت همزمان راس ساعت ۸ صبح برگزار می‌شود، گفت: داوطلبان شرکت‌کننده باید از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه و بر اساس آدرس و زمان تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند.
 
وی با تاکید بر اینکه برای شرکت در جلسه آزمون، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است، اظهار کرد: متقاضیان برای آگاهی بیشتر از ضوابط آزمون از برگ راهنمای شرکت در آزمون که بر روی درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار دارد را مطالعه نمایند.
 
مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی وزارت علوم با اشاره به اینکه این آزمون با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی کرونایی برگزار می‌شود، عنوان کرد: با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تدابیر ویژه‌ای برای آن دسته از متقاضیانی که دچار بیماری کرونا شده‌اند (اعم از بیمارانی که در بیمارستان بستری و یا در منزل قرنطینه هستند) اتخاذ شده است.
 
این مقام مسئول اظهار داشت: آزمون متقاضیانی که علائم بیماری آن‌ها از تاریخ ۰۶/۰۵/۱۴۰۰‬ بصورت قطعی تایید شده باشد و قبلاً به سایت اطلاع‌رسانی سازمان سنجش مراجعه و فرم خوداظهاری را تکمیل و گواهی مبنی بر داشتن بیماری کرونا (تاییدیه بیمارستان و یا نتیجه تست یا آزمایش مبنی بر مثبت بودن به ویروس کرونا) را درج کرده باشند، آزمون آن‌ها در یکی از بیمارستان‌های تعیین شده صرفاً در شهرهای محل آزمون به همراه سایر متقاضیان مبتلا به بیماری کرونا برگزار خواهد شد.
 
طبق اظهارات خراسانی این آزمون برای جذب ۱۹۶۰ نفر نیروی انسانی مورد نیاز دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری سراسر کشور برگزار می‌شود و نتایج اولیه آن نیز ۴۰ روز پس از برگزاری آزمون اعلام خواهد شد.
 
ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز جمعه، 7 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!