جمعه، 7 ارديبهشت، 1403 | Friday 26th of April 2024
۰۳:۱۶
مجلس - کد خبر : 10728
يكشنبه، ۱۳ تير، ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰

برخی در پایان دولت به دنبال پاک کردن کارنامه سیاه خود هستند

متأسفانه برخی معاونین و مدیران کل وزارتخانه ها و نهادها و سازمانها تی در دست خود گرفته اند و سعی می کنند پرونده و عملکردشان را پاک کنند

برخی در پایان دولت به دنبال پاک کردن کارنامه سیاه خود هستند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین و به نقل از رسانه داخلی ، علیرضا سلیمی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی درباره دست به دست شدن نامه خود نوشته معاون وزیر نفت برای دریافت تاییده و تقدیر و تجلیل نمایندگان مجلس از وی که متأسفانه ۱۸ امضاء هم جمع آوری کرده است، اظهار داشت: اواخر دولت آقای روحانی اقدامات شگفت انگیزی انجام می شود؛ یکی از این کارها که در برخی وزارتخانه ها و نهادها در حال انجام است امحاء اسناد است، چراکه برخی اسناد مربوط به نورچشمی ها است و می کوشند آن را به دولت بعد منتقل نکنند و عملا دستگاههای خردکن در بخش های مختلف قوه مجریه در حال فعالیت است.

سلیمی در ادامه گفت : متأسفانه یکی دیگر از اقدامات صورت گرفته در پایان دولت آقای روحانی آن است که برای آنکه برخی افراد در دولت آینده (دولت سیزدهم) نقش داشته باشند، جمع آوری نامه تقدیر و تجلیل از آنهاست، این در حالی است که این افراد بخشی از استوانه ها و محور وضعیت فعلی و معیشتی و تضعیف اقتصاد کشور محسوب می شوند؛ این افراد تلاش می کنند در همین راستا تاییدیه هایی از نمایندگان مجلس و... دریافت کنند و بنا دارند کارنامه ای سفید از خود باقی بگذارند.

افراد مذکور به بهانه آنکه کارشان تخصصی است تلاش دارند تا رفتارهای خود را غیرسیاسی جلوه داده و کارنامه ای روشن و سفید از خود باقی بگذارند، در حالی که عملکردشان سیاه است.

وی افزود: برخی وزارتخانه ها و سازمان های اقتصادی در زمینه تقدیر و تجلیل و دریافت نامه از نمایندگان مجلس در پایان دولت آقای روحانی اقداماتی را شروع کرده اند و معاونین بعضی وزراء کارهای خود را انجام داده و لابی هایشان را با نمایندگان مجلس آغاز کرده اند و در این نامه ها اعلام کرده اند که ما کارشناس هستیم و مدیران بالادستی ما را مجبور به انجام برخی کارها کرده اند و ما در عملکرد دولت نقشی نداشته ایم.

برخی معاونین وزرا برای اینکه بتوانند نامه تقدیر و تجلیل از نمایندگان مجلس بگیرند، در مكتوبه های خود انتقادات تندی را عليه حسن روحانی مطرح کرده اند و تصور می کنند با این کار می توانند کارنامه سیاه شان را | سفید کنند و می کوشند پرونده شان را پاکسازی کنند.

عضو هیات رئیسه مجلس اظهار داشت: متأسفانه برخی معاونین و مدیران کل وزارتخانه ها و نهادها و سازمانها تی در دست خود گرفته اند و سعی می کنند پرونده و عملکردشان را پاک کنند و ما شاهد آن هستیم که پاکشوماهای واقعی در اثر رفتارهای سیاسی این قشر از مدیران تجلی پیدا کرده است؛ در پایان دولت حسن روحانی ماشین امضای قوه مجریه به کار افتاده و سعی می کنند امضاهای طلایی ردوبدل کنند.

سلیمی خطاب به نمایندگان مجلس گفت: وکلای مردم در مجلس بایستی مراقب بوده و هر نامه ای را امضاء نکنند؛ چرا که معاونین و مدیران کل وزارتخانه ها به دنبال پاک کردن سوابق منفی خود از پرونده شان هستند، در حالی که آنها در بدبختی های فعلی مردم نقش داشته اند که می توانند به قطع برق، گرانی بنزین، حذف کارت سوخت، گرانی مرغ، صف خرید کالاهای اساسی و نهاده های و... اشاره کنم.

 

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار مجلس
پربیننده‌ترین اخبار مجلس
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز جمعه، 7 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!