جمعه، 7 ارديبهشت، 1403 | Friday 26th of April 2024
۲۱:۵۵
سیاست - کد خبر : 10066
دوشنبه، ۱۷ خرداد، ۱۴۰۰ - ۸:۰۰

برای ورزش کشور در تمام زمینه ها برنامه دارم

درباره خصوصی سازی باشگاه های ورزشی به ویژه پرسپولیس و استقلال برنامه ای تهیه شده است

برای ورزش کشور در تمام زمینه ها برنامه دارم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین ، کاندید سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه در ایام انتخابات به مسائلی مثل ورزش کمتر پرداخته شده است از برنامه های خود برای این حوزه گفت.

سعید جلیلی در شبکه اینترنتی خود راجب موضوع ورزش کشور اظهار داشت: یکی از کارگروه هایی که ما به صورت جدی در آن کار کردیم، کارگروه ورزش و تربیت بدنی بود. محورهایی نظیر ورزش همگانی ، ورزش پرورشی ، ورزش حرفه ای و همچنین ورزش قهرمانی مورد بررسی قرار گرفته است و برنامه ای در این زمینه طراحی شده است.

جلیلی افزود : ورزش پرورشی که پایه ورزش است باید پیش از دبستان اغاز شود، یک خلا جدی در کشور ما عدم سرمایه گذاری بر روی ورزش پرورشی است که باید از چهار سالگی آغاز شود. برنامه ما در زمینه ورزش حرفه ای ، به صورت جدی به رابطه ورزش با اقتصاد و صنایع مرتبط با ورزش می پردازد. چراگه اقتصاد ورزش یکی از بازوهای اقتصادی مهم در کشورهای مختلف جهان است و ما در این عرصه از دیگران عقب هستیم.

در زمینه ورزش قهرمانی هم برخلاف وجود سرمایه های انسانی بالا ، در وضعیت مطلوب قرار نداریم. این زمینه از ورزش در حقیقت نشان دادن یک قله برای انگیزه دادن به بدنه ورزشکاران کشور و ایجاد همبستگی ملی است که دارای مشکلات عدیده ای است.

وی در ادامه گفت: در کنار این موارد سعی کردیم با یک نگاه عدالت محور به این مسائل بپردازیم، موضوع استعدادیابی ورزشی از جمله تکیه های ما در برنامه ورزش دولت سایه بود، توزیع عادلانه امکانات یکی از جنبه های این بخش است.

این کاندید ریاست جمهوری در پایان بیان داشت: درباره خصوصی سازی باشگاه های ورزشی به ویژه پرسپولیس و استقلال برنامه ای تهیه شده است که کارشناسان ما در کارگروه ورزش آن را از طریق تلویزیون اینترنتی ارائه خواهند داد.

 

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار سیاست
پربیننده‌ترین اخبار سیاست
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز جمعه، 7 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!