شنبه، 8 ارديبهشت، 1403 | Saturday 27th of April 2024
۰۰:۴۷
زنان و جوانان - کد خبر : 10142
چهارشنبه، ۱۹ خرداد، ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰

بدون رای‌ها در ایرانینو

دبیر پویش باشگاه نوجوانان ایرانیوم ادر آستانه انتخابات 1400 از پویش نوجوانان بدون حق را تحت عنوان «ایرانینو» خبر داد.

بدون رای‌ها در ایرانینو
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین به نقل از روابط عمومی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، سپهر جمعه‌زاده، با اشاره به اینکه در انتخابات‌های گذشته، در قالب برگزاری برنامه‌های مختلف زمینه آگاه‌سازی و مشارکت پرشور رأی‌اولی‌ها فراهم می‌شد، گفت: امسال برنامه ویژه‌ای برای دانش‌آموزان داریم و علاوه بر دانش‌آموزان رأی اولی، دانش‌آموزانی که حق رأی ندارند نیز می توانند در این پویش شرکت کنند.
 
دبیر پویش باشگاه نوجوانان ایرانیوم اضافه کرد: این پویش ویژه دانش‌آموزان ۱۵ تا ۱۷ سال است که شور و شعور انتخاباتی را دارند ولی متأسفانه حق رأی ندارند و در راستای آگاه‌سازی دانش‌آموزان و با توجه به تأثیرگذاری نوجوانان در خانواده‌ها و هویت بخشی به قشر نوجوان برگزار خواهد شد.
 
وي با اشاره به اينكه نوجوانان در این پویش می‌توانند با مراجعه به سایت www.iranioum.com و www.iranioumclub.ir هر سؤال و اظهارنظری که دارند را با کاندیدای مورد نظر خود مطرح کنند، اظهار كرد: در اين طرح علاوه بر اینکه دغدغه‌های نوجوانان به دست کاندیدای مورد نظر خواهد رسید ، برنامه‌های نامزدها در خصوص مسائل مرتبط با اين قشر را به گوش دانش‌آموزان خواهیم رساند.
 
جمعه‌زاده،  با بيان اینکه پویش رأی‌‍‌اولی‌ها در استان با محوریت تشکل‌های دانش‌آموزی برگزار می‌شود، یادآور شد: آینده متعلق به دانش‌آموزان بوده و دانش‌آموزانی که حتی حق رأی ندارند به نوعی می‌توانند اظهار نظر کنند و این پویش‌ها آنان را برای پذیرش مسئولیت‌ها در آینده آماده مي‌کند، همچنین این افراد تأثیرگذاری بسیاری در خانواده‌ها و مشارکت حداکثری خواهند داشت.
 
وي افزود: علاقه‌مندان برای شرکت در این پویش می‌توانند به صفحات مجازی iranioumclub@ در سامانه شاد و اینستاگرام مراجعه کنند. به دانش‌آموزانی که بهترین سؤال را از نامزدهای انتخاباتی بپرسند، به قید قرعه جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.
 
یادآوری می‌شود، این پویش از طرف بنیاد سپهر تبلیغ نوین سازمان تبلیغات اسلامی، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان و مجموعه‌های فعال تربیتی در کشور برگزار می‌شود.
ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار زنان و جوانان
پربیننده‌ترین اخبار زنان و جوانان
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز شنبه، 8 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!