شنبه، 8 ارديبهشت، 1403 | Saturday 27th of April 2024
۰۳:۴۸
اروپا و آمریکا - کد خبر : 17036
دوشنبه، ۱۹ دي، ۱۴۰۱ - ۰۳:۴۸

بایدن وارد کارزار انتخابات ریاست جمهوری می شود

گزارشات منتشر شده نشان می دهد که جو بایدن 80 ساله قرار است در انتخابات ریاست جمهوری سال 2024 شرکت کند و احتمال می رود که کاخ سفید این موضوع را رسما اعلام کند.

بایدن وارد کارزار انتخابات ریاست جمهوری می شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین ، جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا ، با 80 سال سن عنوان پیرترین رئیس‌جمهور تاریخ ایالات متحده شناخته می شود و اگر در انتخابات سال 2024 پیروز شود 82 ساله خواهد بود و تا پایان دور دوم ریاستش 86 ساله خواهد شد.

چندین منابع به خبرگزاری هیل خبر دادند که بایدن و مشاورانش در حال آماده کردن بیانیه ای هستند تا آن را در ماه فوریه منتشر کنند ، تاریخ دقیق انتشار آن با زمان سخنرانی سالانه رئیس جمهور یکی است. در این سخنرانی ، رئیس جمهور علاوه بر نامزدی خود در انتخابات ، در رابطه با مسائل کشوری نیز سخنرانی خواهد کرد.

چند هفته پیش بود که اخباری منتشر شده بود از اینکه جو بایدن و همسرش با چند مشاور کمپین تبلیغاتی و انتخاباتی ملاقات داشته اند ، اکنون خبر جدیدی منتشر شده که رئیس‌جمهور بایدن و خانواده‌اش طی سفر کریسمس خود به سنت کرویکس نسبت به شرکت مجددش در انتخابات تصمیم گيري کرده اند.

با انتشار این خبر ها ، روز پنج شنبه مشخص شده بود میزان محبوبیت رئیس جمهور از ۴۳ درصد فراتر رفته ، این بالاترین رقم در طول یکسال گذشته است ، بایدن هیچ گاه در سال 2022 نتوانسته بود هیچ گاه این رقم را ببیند ، پایین ترین درصد محبوبیت بایدن در سال گذشته حدود 36 درصد بود.

بیشتر انتقاد ها از بایدن از زمان نشستن روی صندلی کاخ سفید بخاطر بحران مهاجرت در مرز جنوبی است که بیشتر این انتقاد ها هم از سوی اعضای جمهوری خواه و رسانه های منتسب به آنها بوده است.

جو بایدن قرار است در روز های دوشنبه و سه شنبه ، در مکزیکو سیتی به دیدار رئیس جمهور مکزیک یعنی آندرس مانوئل لوپز اوبرادور و همچنین نخست وزیر کانادا یعنی جاستین ترودو برود.

این جلسه سه نفره درواقع اجلاس رهبران آمریکای شمالی است ، طبق گفته کاخ سفید قرار است هر سه کشور در رابطه با مسائلی همچون تغییرات اقلیمی، محیط زیست، اقتصاد و سایر موضوعات گفتگو کنند.

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار اروپا و آمریکا
پربیننده‌ترین اخبار اروپا و آمریکا
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز شنبه، 8 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!