جمعه، 7 ارديبهشت، 1403 | Friday 26th of April 2024
۱۷:۰۰
نظامی بین الملل - کد خبر : 9865
پنجشنبه، ۰۹ ارديبهشت، ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۰

بالگرد رزمی میل 28 ، مهاجمی برای تمام فصول

بالگرد جنگی جدید روسی "میل 28 ان ام" (Mi-28NM) قادراست تا چهار موشک کروز دوربردحمل نموده و توانمندی های تهاجمی آن همطراز بمب افکن های خط مقدم خواهد بود

بالگرد رزمی میل 28 ، مهاجمی برای تمام فصول

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین، یک منبع در صنعت هواپیماسازی روسیه اعلام کرد ، بالگرد جنگی جدید روسی "میل 28 ان ام" (Mi-28NM) قادر است،تا چهار موشک کروز دوربرد حمل نموده و توانمندی های تهاجمی آن همطراز بمب افکن های خط مقدم خواهد بود.

به گزارش اسپوتنیک، این منبع گفت: "در حال حاضر ، آزمایش های پروازی موشک های کروز هلی کوپتر موسوم به "محصول 305" با حداکثر برد 100 کیلومتر در حال انجام است. بالگرد به روز شده میل 28 ان ام"  معروف به شکارچی شب" قادر به حمل چهار موشک از این نوع در نقاط تعلیق خارجی خود خواهد بود."

به گفته وی ، "استفاده از موشک های کروز به طور قابل توجهی توانایی های جنگی بالگرد  Mi-28NM را از نظر تخریب دقیق ایستگاه های فرماندهی، انبارهای تسلیحاتی، سایر زیرساخت های مهم نظامی و محل های تجمع نفرات دشمن گسترش می دهد."

این منبع گفت ، هیچ بالگرد دیگری در جهان امروز دارای موشک های كروز با چنین برد و قدرتی به عنوان نوع استاندارد سلاح های هواپی تهاجمی خود نیست.

وی افزود: "توانایی حمل همزمان چهار موشک كروز ، "میل 28 ان ام"  را از لحاظ نوع هدفهای قابل اصابت در همان سطح بمب افكن های خط مقدم جبهه قرار می دهد."

بالگرد"میل 28 ان ام"   در کارخانه "روست ولتول" Rostvertol (بخشی از شرکت هلیکوپترسازی  روسیه) تولید می شود. محسوس ترین تفاوت خارجی بین"میل 28 ان ام" و نمونه قبلی آن، رادار کروی شکل واقع در بالای پروانه آن است.

هلی کوپتر جدید توانایی انجام طیف وسیعی از ماموریت ها ، از شناسایی و تعیین هدف گرفته تا انهدام اهداف زمینی و هوایی را دارد. زرادخانه "میل 28 ان ام"  شامل طیف وسیعی از موشک های هدایت شونده است. این بالگرد در برابر گلوله های زره شکن با کالیبر تا 20 میلی متر مقاوم است.

 
ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار نظامی بین الملل
پربیننده‌ترین اخبار نظامی بین الملل
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز جمعه، 7 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!