شنبه، 8 ارديبهشت، 1403 | Saturday 27th of April 2024
۰۶:۰۵
دفاعی نظامی - کد خبر : 16910
جمعه، ۲۵ آذر، ۱۴۰۱ - ۸:۰۰

امیر دادرس: در حوزه جنگ ترکیبی، دشمنان به دنبال تعمیق شکاف‌ها و تغییر ارزش‌ها هستند

جانشین فرمانده کل ارتش گفت: در حوزه جنگ ترکیبی، دشمنان به دنبال تعمیق شکاف‌ها، تغییر ارزش‌ها و ضربه زدن به هویت و وفاق ملی در جامعه هستند و در این همایش که در سطح ملی برگزار خواهد شد، انتظار است که این محورها مورد توجه قرار گیرد.

امیر دادرس: در حوزه جنگ ترکیبی، دشمنان به دنبال تعمیق شکاف‌ها و تغییر ارزش‌ها هستند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین، امیر محمدحسین دادرس، جانشین فرمانده کل ارتش در نشست هماهنگی دومین همایش ملی جنگ ترکیبی در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش حضور به هم رسانید و با اشاره به تأکید فرمانده معظم کل قوا در خصوص لزوم آمادگی و هوشیاری در مقابله با جنگ ترکیبی دشمن بیان کرد: در سطح ارتش جمهوری اسلامی ایران، کارگروه‌هایی جهت بررسی جنگ‌های ترکیبی و نوپدید ایجاد شده و برگزاری دومین همایش ملی جنگ ترکیبی در دافوس ارتش، به عنوان یکی از مراکز و مراجع علمی نیروهای مسلح که در زمینه پژوهش‌های کاربردی در حوزه جنگ ترکیبی پیشگام است، بسیار حائز اهمیت است.

امیر دادرس با اشاره به اهمیت تولید علم در حوزه جنگ ترکیبی، اضافه کرد: برگزاری این همایش‌ها و انجام تحقیقات و پژوهش‌های راهبردی در این حوزه، نوعی پشتوانه‌سازی در موضوع جنگ ترکیبی است که منجر به تولید علم خواهد شد. به گونه‌ای که در تمام سازمان‌ها نیز قابل بهره‌برداری خواهد بود.

جانشین فرمانده کل ارتش در ادامه به رویکرد دشمن در حوزه جنگ ترکیبی اشاره کرد و گفت: در حوزه جنگ ترکیبی، دشمنان به دنبال تعمیق شکاف‌ها، تغییر ارزش‌ها و ضربه زدن به هویت و وفاق ملی در جامعه هستند و در این همایش که در سطح ملی برگزار خواهد شد، انتظار است که این محورها مورد توجه قرار گیرد.

در ادامه این نشست، امیر حسین ولیوند، فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش نیز بر اهمیت برگزاری چنین همایشی در حوزه جنگ ترکیبی تأکید کرد و گفت: دافوس در سال ۱۳۹۵ اولین همایش جنگ ترکیبی را برگزار کرد و در این همایش مقالات قابل توجهی ارائه شد. در دومین همایش ملی جنگ ترکیبی نیز سعی خواهد شد مقالات نهایی پذیرفته شده بیشتر بعد کاربردی و عملی داشته باشند.

این همایش ملی، با شعار «بصیرت، چابکی و بازدارندگی در جنگ‌های ترکیبی نوپدید» و در محورهای کلی محیط‌شناسی و اجزای جنگ ترکیبی، الگوها، مبانی نظری دکترین و علائم شناختی جنگ ترکیبی، اطلاعات و عملیات در جنگ ترکیبی و مدیریت صحنه و فناوری‌های جنگ ترکیبی، پیش‌بینی شده و در اسفند ماه سال جاری در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش برگزار خواهد شد.

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار دفاعی نظامی
پربیننده‌ترین اخبار دفاعی نظامی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز شنبه، 8 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!