شنبه، 8 ارديبهشت، 1403 | Saturday 27th of April 2024
۰۵:۵۲
ورزشی - کد خبر : 7002
شنبه، ۱۸ بهمن، ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰

افزایش چند برابر قرارداد وریا غفوری ؛ استقلال از کاپیتان خود شکایت کرده است

پس از کنار رفتن احمد سعادتمند و انتصاب "احمد مددی" به عنوان مدیرعامل جدید، هیئت مدیره استقلال از کاپیتان خود به دلیل افزایش بی دلیل قرارداد خود به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال شکایت کرده اند

افزایش چند برابر قرارداد وریا غفوری ؛ استقلال از کاپیتان خود شکایت کرده است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین، در روزهایی که استقلال صدرنشین لیگ برتر است و هواداران این تیم امیدوار به قهرمانی هستند اما حاشیه های زیادی برای استقلال ایجاد شده است. تازه ترین حاشیه هم افشای قرارداد چند میلیاردی کاپیتان این تیم وریا غفوری است.

وریا غفوری مدافع راست با تجربه استقلال در ابتدای فصل گذشته قرارداد خود را به مدت 2 فصل با این تیم تمدید کرد، آن زمان "امیرحسین فتحی" به عنوان مدیرعامل استقلال فعالیت می کرد. مبلغ قرارداد غفوری برای فصل اول ( لیگ نوزدهم) 2 میلیارد و 200 میلیون تومان بوده است که این مبلغ برای لیگ بیستم به 2 میلیارد و 700 میلیون تومان افزایش پیدا می کرد.

اما با کنار رفتن فتحی و روی کار آمدن "احمد سعادتمند" ، قرارداد غفوری بدون توجیه خاصی دچار تغییرات و افزایش چند برابری شده است. بر این اساس ، غفوری و سعادتمند قرارداد جدیدی را در ابتدای فصل جاری بدون توجه به قرارداد قبلی منعقد می کنند. در قرارداد جدید مبلغ دریافتی وریا غفوری از 2.7 میلیارد تومان به 6 میلیارد تومان افزایش پیدا می کند ، همچنین برای فصل آینده (لیگ بیست و یکم) این مبلغ 8 میلیارد تومان خواهد بود. تصویر زیر که از سوی خبرگزاری فارس منتشر شده، گویای شکایت باشگاه استقلال از وریا غفوری به دلیل افزایش قرارداد است:

پس از کنار رفتن احمد سعادتمند و انتصاب "احمد مددی" به عنوان مدیرعامل جدید، هیئت مدیره استقلال از کاپیتان خود به دلیل افزایش بی دلیل قرارداد خود به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال شکایت کرده اند. همین مسائل موجب عصبانیت و حاشیه سازی وریا غفوری شده است، جایی که او در دیدار شب گذشته استقلال مقابل نساجی هم با اعتراض به تعویض خود مستقیما به رختکن رفت.

البته گله و شکایت بازیکنان استقلال از هیئت مدیره هم پس از دیدار شب گذشته جالب توجه بود، بازیکنان استقلال نسبت به امکانات این تیم اعتراض داشتند. بیشتر اعتراض ها نسبت به نوع غذایی بود که باشگاه استقلال در زمان اردوهای پیش از بازی در اختیار بازیکنان قرار می دهد که تنوع ندارد!.

 

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز شنبه، 8 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!