شنبه، 8 ارديبهشت، 1403 | Saturday 27th of April 2024
۰۴:۴۶
اجتماعی - کد خبر : 6449
يكشنبه، ۲۸ دي، ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰

افتتاح مدرسه تولید در سیستان و بلوچستان توسط بنیاد احسان

گفتنی است که "مدرسه تولید" یا به عبارتی دیگر، مدرسه کسب و کار یک پلتفرم آموزشی نوین بر پایه تولید و فرآوری محصولات و ارائه خدمات است

افتتاح مدرسه تولید در سیستان و بلوچستان توسط بنیاد احسان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین، در سفر مدیرعامل بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام به استان سیستان و بلوچستان موضوع رسیدگی به اقشار کم برخوردار و مسائل آموزشی مردم این منطقه از کشور مورد بررسی قرار گرفت.

سعید سلیمانی مدیرعامل بنیاد احسان در مراسم افتتاح "مدرسه تولید" در یکی از مناطق سیستان و بلوچستان اظهار داشت: دو موضوع اصلی را در سفر امروز پیگیری کردیم، موضوع اول رسیدگی به اقشار کم برخوردار که در قالب بسته های معیشتی و با توزیع 4 هزار بسته معیشتی انجام گرفت. همچنین با توجه به لزوم مقابله با کرونا 2 هزار بسته بهداشتی توزیع شد و 2 هزار بسته کمک آموزشی در بخش حمایت از دانش آموزان مناطق محروم در نظر گرفته شده است.

وی در ادامه افزود: بخش دوم سفر ما مرتبط با تمرکز بر مسائل آموزشی بود، با توجه به اینکه سیستان و بلوچستان از مناطق مستعد نیروی انسانی است، متاسفانه تا به امروز از پتانسیل های علمی آن به خوبی استفاده نشده است. تمرکز مجموعه بنیاد احسان بر روی یک الگوی ویژه در حوزه آموزشی به نام "مدرسه تولید" است. با این طرح می توانیم این خلا که در بحث آموزشی وجود دارد را با پیوست مهارتی در مناطق محروم از میان برداریم.

سلیمانی در پایان عنوان کرد: همچنین در راستای تمرکز بر توانمندسازی و دانش افزایش معلمان منطقه و همچنین تداوم مباحث مرتبط با تمرکز بر فعالیت های آموزشی که یکی از اولویت های ما در مجموعه ستاد اجرایی است، از امروز در قالب یک تفاهم نامه با اداره آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان و گروه های جهادی، ان شاءالله شروع فرآیند دانش افزایشش معلمان منطقه را در دستور کار قرار خواهیم داد.

گفتنی است که "مدرسه تولید" یا به عبارتی دیگر، مدرسه کسب و کار یک پلتفرم آموزشی نوین بر پایه تولید و فرآوری محصولات و ارائه خدمات است که ضمن در برگیری ویژگی های عمومی یک مدرسه یا هنرستان، هدف اصلی آن آموزش افراد برای یادگیری، راه اندازی و توسعه کسب و کار مبتنی بر تولید و خدمات زیست بودم همان منطقه است.

 

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز شنبه، 8 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!