جمعه، 7 ارديبهشت، 1403 | Friday 26th of April 2024
۲۳:۲۰
رفاه و تعاون - کد خبر : 11255
چهارشنبه، ۰۶ مرداد، ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰

افتتاح ششمین «خانه امداد» در منطقه 12 تهران

ششمین خانه امداد در مسجد حلق آبادی محله سیروس تهران در قالب طرح توانمندسازی محله افتتاح شد.

افتتاح ششمین «خانه امداد» در منطقه 12 تهران
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین به نقل از ایلنا، مراسم افتتاحیه طرح توانمندسازی در محله سیروس در مسجد حلق آبادی واقع در منطقه 12 شهرداری تهران برگزار شد. در این مراسم محمدمهدی اسماعیلی، قائم مقام کمیته امداد استان تهران، علی آقامحمدی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و اعضای شورای مدیران کمیته امداد استان تهران، شهردار منطقه ۱۲ تهران  و جمعی دیگر از مدیران، مسئولان و خیران حضور داشتند.
 
قائم مقام کمیته امداد استان تهران در این مراسم با بیان اینکه توانمند سازی نیازمندان از طریق  تأمین مسکن،اشتغال زایی و امور فرهنگی رویکرد کمیته امداد است، گفت: دغدغه اصلی این نهاد تأمین مسکن نیازمندان است.  در این راستا پس از شناسایی و تأیید نیازمندی خانواده های تحت حمایت اقدامات لازم برای تأمین مسکن جامعه هدف تحت حمایت اجرایی می شود.
 
محمدمهدی اسماعیلی، بر ارائه خدمات اشتغال زایی در حوزه اشتغال و خودکفایی، افزود: این نهاد در  قالب طرح های راهبری شغلی و هدایت شغلی با شناسایی افراد با استعداد و جویای کار از طریق پرداخت تسهیلات از محل منابع و اعتبارات کمیته امداد و هم افزایی با بانک های عامل اقدام به اشتغال زایی برای متقاضیان واجد شرایط می کند.
 
وی درباره اقدامات کمیته امداد در حوزه فرهنگی نیز گفت: شرایط تحصیل تمامی دانش آموزان دختر و پسر تحت حمایت از  مقاطع ابتدایی تا تحصیلات تکمیلی فراهم شده و علاوه برآن از میان جامعه هدف تحت حمایت در ز مینه های علمی ،هنری و قرآنی و ...  نوابغ را شناسایی و حمایت می کند.
 
قائم مقام کمیته امداد استان تهران با اشاره به اینکه از زمان شروع همه گیری ویروس کرونا سبد  کالا و غذای گرم میان خانواده های تحت حمایت و سایر نیازمندان شناسایی شده توزیع  می شود گفت: این اقدام در کنار فعالت هایی چون تامین معیشت خانواده های تحت حمایت در قالب طرح های مختلف اطعام مهدوی، ایران همدل و احسان حسینی صورت گرفته است.
 
علی آقامحمدی،عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و مسئول ستاد توانمندسازی محلات کشور در ادامه این مراسم به افتتاح  ۳۰۱ خانه امداد در سایر استان های کشور در هفته آینده اشاره کرد و گفت : در استان تهران خانه های امداد در منطقه ۱۲ تهران و در سطح کشور استان خوزستان به عنوان خانه امداد معین فعالیت می کنند.
 
وی ایجاد ساز و کار رفع موانع و عیب زدایی و تلاش در رفع نابسامانی های اجتماعی در جهت زدودن نابسامانی های اقتصادی فرهنگی و اخلاقی را به عنوان  فلسفه  ایجاد خانه امداد، هلال و  بهزیستی دانست.
 
ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار رفاه و تعاون
پربیننده‌ترین اخبار رفاه و تعاون
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز جمعه، 7 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!