جمعه، 7 ارديبهشت، 1403 | Friday 26th of April 2024
۰۷:۰۹
اجتماعی - کد خبر : 14272
سه شنبه، ۱۶ آذر، ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۰

افتتاح تلویزیون اینترنتی دانشگاه تهران همزمان با روز دانشجو

تلویزیون اینترنتی دانشگاه تهران ظهر امروز(16 آذر ماه) با حضور رئیس این دانشگاه افتتاح شد.

افتتاح تلویزیون اینترنتی دانشگاه تهران همزمان با روز دانشجو
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین به نقل از ایلنا،  سید محمد مقیمی، رییس دانشگاه تهران در مراسم رونمایی از تلویزیون اینترنتی دانشگاه تهران که ظهر امروز برگزار شد، گفت: امروز ما شاهد افتتاح شبکه دانشجویی دانشگاه تهران هستیم، تلاش شد این استدیو مقارن با ۱۶ آذر رو نمایی شود. امیدوارم بتوانیم تلاش‌ها و اهداف عزیزانی که امروز به نام آنها مزین شده است را قدردانی کنیم.
 
وی با اشاره به اینکه افتخار می‌کنیم دانشگاه تهران پیش قراول استکبارستیزی در کشور و منشا تحولات بزرگ در کشور بوده و کشور را گام به گام به سمت تعالی معنوی و مالی پیش برده است، اظهار کرد: امروز ما شاهد تحقق یکی از برنامه‌های دانشگاه تهران هستیم که در کمترین زمان ممکن این اتفاق افتاده و امیدواریم با کمک اصحاب رسانه بتوانیم به اهداف متعالی که مجموعه در نظر دارد برسیم.  
 
رئیس دانشگاه تهران، فعالیت در این حوزه را نیازمند مجوزهای قانونی دانست و یادآور شد: خوشبختانه همکارانمان گام به گام این مسیر را برای اخذ مجوز  طی کرده‌اند. در ساترا (سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر) عنوان شده که باید از تیم مجموعه‌های قانونی کارهای تصویر اتفاق بیفتد از این رو ما با مجموعه‌ای از جمله آپارات و همچنین صدا و سیما تعامل کردیم.
 
وی با بیان اینکه در فضای امروزی نیاز است که موضوعات حوزه دانشگاه‌ها به جامعه ما به ویژه عامه مردم منعکس شود، عنوان کرد: مقام معظم رهبری همواره تاکید داشتند که حتماً باید فعالیت‌های دانشگاهی به جامعه منعکس شود یکی از بخش‌هایی که مادر را انجام می‌دهیم همین موضوع است.
 
مقیمی با اشاره به تاکید رئیس‌جمهور مبنی بر اینکه حل مشکلات جامعه باید در صدر فعالیت‌های دانشگاهی قرار بگیرد، افزود: از این رو ما تلاش می‌کنیم در زمینه حل مشکل جامعه گام برداریم. همین رسانه‌ای که امروز افتتاح شد بازگویی مشکلات مردم و جامعه خواهد بود. ما بعد از شناخت مسائل آن را به کارشناسان معرفی می‌کنیم تنها راه حل های خود را عنوان کنند.
 
رئیس دانشگاه تهران تاکید کرد: متناسب با مسائلی که در جامعه اتفاق می‌افتد یا مواردی که نیاز است مسئولین دیدگاه دانشگاه ها را نسبت به آن بدانند، ورود خواهیم کرد. امیدواریم آشتی خوبی بین دانشگاه و عامه مردم اتفاق بیفتد و ما بتوانیم مشکلات جامعه را به زبان مردم ترجمه کنیم.
 
وی افزود: ما برای این کار از وجوه دولتی استفاده می کنیم. تمام مردم ما صاحب حق هستند که خروجی دانشگاه ها را ببینند و دانشگاه  پاسخگوی نیازهای آنها باشد. ما خود را موظف می دانیم که متناسب با نیازهای جامعه خدمت کنیم. یکی از مطالبات دانشجویان این است که می‌خواهند نقش آفرینی کنند این استودیو توانسته بستر لازم را برای دانشجویان فراهم کند.
 
ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز جمعه، 7 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!