شنبه، 8 ارديبهشت، 1403 | Saturday 27th of April 2024
۰۳:۰۹
پنجشنبه، ۰۶ آبان، ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۰

اعلام تدابیر اجرایی نماز جمعه تهران

ستاد نماز جمعه تهران، تدابیر اجرایی مراسم نماز عبادی - سیاسی تهران در چند محور اعلام کرد، این مراسم با با فضایی متفاوت از نظر محیط ‌آرایی، استقبال و تکریم برگزار خواهد شد.

اعلام تدابیر اجرایی نماز جمعه تهران
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین به نقل از مرکز ارتباطات و رسانه شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، مراسم نماز عبادی - سیاسی تهران، علاوه بر استقرار موکب‌های پذیرایی و اجرای زنده سرود و همخوانی دانش‌آموزی، ویژه برنامه‌هایی برای کودکان و نوجوانان شرکت‌کننده در نظر گرفته شده است و نمازگزاران تهرانی، با فضایی متفاوت از نظر محیط ‌آرایی، استقبال و تکریم مواجه خواهند بود.
 
ستاد نماز جمعه تهران، تدابیر اجرایی این مراسم عبادی -سیاسی را در چند محور « بهداشت و سلامت»، « تکریم و استقبال» و « ویژه برنامه‌ها و خطبه» اعلام کرده است.
 
تب سنجی، توزیع ماسک، ضد عفونی محیط برگزاری نماز، عطرافشانی با گلاب در میان صفوف نماز، استقرار ایستگاه سلامت هلال احمر، استقرار اورژانس، استقرار ۳و احد سیار واکسیناسیون، فاصله‌گذاری با چینش سجاده‌های ویژه، توزیع کیسه پلاستیکی یک بار مصرف برای کفش، مهرسنگی ضدعفونی شده، لیوان یک‌بار مصرف و تجهیز سرویس‌های بهداشتی با دستمال کاغذیبه منظور صیانت از سلامت شهروندان و نمازگزاران، در محو بهداشت و سلامت نظر گرفته شده است و در عین حال، ستاد نماز جمعه تهران از شهروندان درخواست کرده است که وسایل شخصی برای  اقامه نماز به همراه داشته باشند.
 
اجرای زنده سرود و تواشیح، استقرار سه موکب پذیرایی با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، محیط آرایی، برگزاری جنگ شادی برای کودکان و نوجوانان، همراه با استقرار اتوبوس‌های هدهد، ایجاد محوطه بازی جداگانه برای دختران و پسران و استقرار غرفه‌های عرضه کتاب که هفته گذشته با استقبال نمازگزاران مواجه شده بود، از جمله تدابیر درنظر گرفته شده در محور تکریم و استقبال به شمار می آید و مهد آدینه با هدف جلوگیری از شیوع کرونا، در نمازجمعه این هفته فعال نخواهد بود.
 
حجت‌الاسلام آقای ابوترابی‌فرد خطیب این هفته و سخنران پیش از خطبه‌ها خواهر بزرگوار شهید فهمیده و آقای هادی ناطق‌فر رئیس کنگره ملی همفکری بسیج دانش‌آموزی خواهند بود. گفتنی است خانواده‌های محترم شهید فهمیده و شهید لندی در نمازجمعه این هفته حضور خواهند یافت و از این بزرگواران، در حضور نمازگزاران تجلیل می‌شود.
 
طبق اعلام ستاد نمازجمعه تهران ب درهای دانشگاه تهران از ساعت ۱۰ صبح گشوده خواهد شد و برنامه‌ها از ساعت ۱۰:۴۵ آغاز می‌گردد.
 
ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار قرآن، عترت، فعالیت های دینی
پربیننده‌ترین اخبار قرآن، عترت، فعالیت های دینی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز شنبه، 8 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!