شنبه، 8 ارديبهشت، 1403 | Saturday 27th of April 2024
۰۳:۱۹
اجتماعی - کد خبر : 2431
سه شنبه، ۰۶ اسفند، ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰

اعلام آمادگی ارتش برای همکاری با وزارت بهداشت در مقابله با کرونا

در پی شیوع ویروس کرونا در کشور، رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش، بعد از ظهر امروز با حضور در وزارت بهداشت، با دکتر سعید نمکی دیدار و گفت ‌و گو کرد.

اعلام آمادگی ارتش برای همکاری با وزارت بهداشت در مقابله با کرونا

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین به نقل از پایگاه ارتش جمهوری اسلامی ایران، در راستای بسیج ملی "کرونا را شکست می دهیم"، رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش با حضور در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با  دکتر سعید نمکی دیدار و در خصوص آمادگی ارتش برای مقابله با ویروس کرونا و همکاری در این خصوص گفت‌ و گو کرد.

در پی شیوع ویروس کرونا در کشور،  امیر دریادار حبیب‌الله سیاری رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش، بعد از ظهر امروز با حضور در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با دکتر سعید نمکی دیدار و گفت ‌و گو کرد.

رئیس ستاد ارتش در این دیدار با تاکید بر آمادگی ارتش برای همکاری همه جانبه با وزارت بهداشت گفت: با دستور فرمانده محترم کل ارتش و برابر هماهنگی با وزارت بهداشت،  تعدادی از بیمارستان ها و مراکز درمانی ارتش جمهوری اسلامی ایران در تهران و شهرستان ها با حضور کادر درمانی اعم از پایور و وظیفه برای امداد رسانی به بیماران مبتلا به ویروس کرونا تجهیز شده و آماده خدمات رسانی است.

وی  با اشاره به تشکیل قرارگاه پدافند زیستی در ارتش جمهوری اسلامی ایران، افزود: مجموعه بهداشت و درمان ارتش اعم از دانشگاه‌ علوم پزشکی و معاونت های بهداشت و درمان نیروهای چهارگانه ارتش آمادگی لازم برای همکاری با ستاد ملی مبارزه با کرنا را دارند و ارتش همچنان که در عمل اثبات کرده است همواره خود را فدایی ملت شریف ایران می داند و در مقابله با کرونا نیز، با تمام وجود در خدمت هموطنان عزیز خواهد بود.

رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش تصریح کرد:

برابر اعلام نیاز وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آمادگی داریم از ظرفیت‌های موجود در ارتش جمهوری اسلامی ایران، برای کمک به رفع آلودگی و همچنین آموزش در سطح کلان، با وزارت بهداشت همکاری کنیم.

گفتنی است سپاه  پاسداران انقلاب اسلامی نیز از آمادگی خود جهت مقابله با ویروس کرونا و همکاری کامل با وزارت بهداشت خبر داده است. نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با تمامی امکانات برای مقابله با کرونا، آمادگی کامل  توان همکاری با دولت را دارند.
ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
نظرات کاربران
  1. ما به عنوان تولید کننده پوشاک باتوجه به شرایط فعلی مبارزه با کرونا اعلام میداریم برای تولید ماکس اگر به توانیم کمکی به هم وطنان بکنیم خوشحال میشم باتشکر از تمامی پزشگان پرستاران که شبانه روزی در سنگر مقاومت هستن دست همه شمارا میبوسم خداوند نگهدارشما حامیان سلامت

پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز شنبه، 8 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!